Crusty Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 når eg skrur på datan så får eg blue-screen og så restarter den! så når eg starter opp igjen så virker ikke lyden! datan finner ikke lydkorte dette skjer hver gang. har er intrigert (har ikke peil koss de skrives) lydkort. hovedkort er asus a8n sli deluxe Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Dette har altså fungert før? Når skjedde det? Etter formatering? Lenke til kommentar
Crusty Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 virka før ja.. når eg starta datan en dag virka de ikke Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Gå til BIOSen, og sørg for at det er aktivert (lydkortet altså)... Anbefaler deg å bare resette hele BIOSen, i tilfelle du har tukla med noe Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 hmm, asus a8n sli deluxe e det ikkje innebygd lydkort i det HK ? Når du får opp bluescreen er det somregel noe gale i hardwaren, å du ikke får lyd etterpå tyder jo på at det er lydkortet som føkker opp . Men ja sjekk bios og sett den på standard instillinger, evnt. ta ut batteriet på HK og sett det inn igjen... Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 evnt. ta ut batteriet på HK og sett det inn igjen... 5480569[/snapback] Du kan også klarere CMOSen.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Har du prøvd å installere driverne på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå