filosofix Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei jeg har et ASUS A8N SLI Premium med BIOS versjon 1006 som jeg ønsker å oppgradere til 1009. Er det mulig å oppgradere biosen uten diskett, for det har jeg ikke på maskinen. Har en SanDisk Cruser brikke på 512 mb, er det mulig å gjøre denne bootbar? Har valget "Removable Media" i bios under booting-alternativer, dersom jeg setter dette først vil den prøve å lese brikken da? Event. CD/DVD kanskje? Event. hvordan? Kan det kanskje gjøres fra Linux? Har Fedora liggende på en disk også... Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Edit Glemte at den ikke virka... søk etter "Calendra DR-DOS" på goggle Endret 20. januar 2006 av galaxee Lenke til kommentar
HetrTiXc Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hvis du legger flash-verktøyet og biosen på den bootbare cden, regener jeg med at det skal gå. Ellers er det flere HK produsenter som støtter flashing fra Windows Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Dette hovedkortet kan du flashe fra Windows, det følger til og med med et program til formålet (ASUSupdate) på cden som kommer med kortet. Du finner sikkert programmet på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå