Gå til innhold

kan cpu påvirke skjermkortet?

SAAN

Anbefalte innlegg

Så var det den cpuen min igjen da....

min cpu var gått til bekkmørkt-skogen, så jeg prøvde en annen cpu for å sjekke. Setter cpuen i maskinen og starter den opp uten at viften er på. Bare noen sekunder for å se om maskinen starter....

skulle vist ikke gjordt det, for det kom et lite røyksignal fra cpuen (trodde ikke noen sekund skulle ha noe å si.....har det det??) :blush: Vel, nå "fungerer ikke" skjermkortet, eller er det cpuen?? Blir gal i hodet av dette...

Påvirker cpuen skjermkortet, eller er cpu ødelagt slik at den tror at det ikke er noe skjermkort til stedet? har prøvd med to skjermkort....

Håper noen kan svare raskt, for hodet mitt sprenges snart av all grublingen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette hørtes ikke bra ut. Var det ingen kjøler på CPU i det hele tatt?

Hvilken CPU og hovedkort forresten?

Hvis kjøleribben settes på skal det vel gå bra i et halvt minutt eller noe sånt kanskje, men hvis det ikke er noe som helst over CPU, er det nok litt verre :no:

Lenke til kommentar

neeeeei, dum som et brød trodde jeg ikke det hadde noe å si...ikke kjøleribbe over heller..... :whistle:

Hjerne er en fin bil...

Så er det jo en socket A, så nå er det bare å begynne å bygge ny maskin.....e d nåen nordnorske ord man IKKE kan sei hær inne?

Noen som har noen forslag til andre tåpelige ting jeg ikke burde utsette en maskin for, så er det bare å komme med det....

Enda godt jeg har den bærbare med hjem fra jobb da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...