Gå til innhold

Pcen kræsja og fikk feil meldign...

anal_fabet

Anbefalte innlegg

Men jeg skjønner ikke helt hva den meldingen betyr da :S

noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse dette? Er ikke sikker på hvor jeg skal sette denne tråden så bare plaserte den her.

BCCode : 1000008e BCP1 : C0000005 BCP2 : BFB55369 BCP3 : BAA57998

BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1

C:\DOCUME~1\Felix\LOCALS~1\Temp\WER7b3b.dir00\Mini012006-01.dmp

C:\DOCUME~1\Felix\LOCALS~1\Temp\WER7b3b.dir00\sysdata.xml

Edit: Jeg holdt forresten på å spille bf2 når det skjedde, men har spillt det mye lenger i strekk før uten at dette har skjedd.

Endret av anal_fabet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er noen merkelige problemer som jeg av og til er borti også, men dog svært sjelden. Mistenker at ikke hovedkort og RAM er helt venner når det går slik som det gjør her i noen tilfeller. F. eks visse minnebrikker er ikke fullt kompatible med visse hovedkort, så i noen "sære" situasjoner, kan det by på problemer.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt denne pcen noen månter slik den er nå, og aldri hatt problemet før. Det eneste jeg gjorde for et par dager er å instalere, teste og slette photoshop CS2, og å instalere og kjøre 3dmark 06 to ganger.

Tenkte kanskje at de to tingene har fucka opp i windows litt. Har vurdert å formatere C disken og instalere tingene på nytt, Kanskje det hadde fikset tingene.

Mitt oppsett består av:

MSI K8N NEO4-FI

Gainward GeForce 7800GT

AMD Athlon 64 3500+

2 x OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Edition

+

+

+

Lenke til kommentar
Jeg har brukt denne pcen noen månter slik den er nå, og aldri hatt problemet før. Det eneste jeg gjorde for et par dager er å instalere, teste og slette photoshop CS2, og å instalere og kjøre 3dmark 06 to ganger.

Tenkte kanskje at de to tingene har fucka opp i windows litt. Har vurdert å formatere C disken og instalere tingene på nytt, Kanskje det hadde fikset tingene.

Mitt oppsett består av:

MSI K8N NEO4-FI

Gainward GeForce 7800GT

AMD Athlon 64 3500+

2 x OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Edition

+

+

+

5472851[/snapback]

Jeg har faktisk ikke formatert pcen nå på rundt akkurat et år. Det er helt sikkert en løsning på problemet. Prøv å kjøre memtest-x86, purge tempmappa di, kjør diskfragment. Gjerne kjør en opprydding i registeret (husker ikke hva appz for å gjøre det het, men let deg frem på google). Bruk driver-cleaner til å slette GPU driverne og innst de på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...