A.J Green Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Heisann, føler meg litt dum nå, men jeg fyrer løs. Jeg er rimelig lei av å måtte trykke på brukernavnet mitt hver gang jeg skal skru på pcen, hva må jeg gjøre for at maskinen logger rett inn på windows? Lenke til kommentar
roac Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Heisann, føler meg litt dum nå, men jeg fyrer løs. Jeg er rimelig lei av å måtte trykke på brukernavnet mitt hver gang jeg skal skru på pcen, hva må jeg gjøre for at maskinen logger rett inn på windows? 5471284[/snapback] Konfigurerer Automatic Logon i Registry, eller finner et verktøy som gjør det for deg. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Her har du tre metoder: http://windowsxp.mvps.org/Autologon.htm Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg fikset det nå, den første linken traff ikke blink hos meg, en del strengverdier jeg manglet, fant en fin guide på ms sidene. Thanks for help! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå