Ustedalen Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Kjedet meg kolosalt nå, så jeg bestemte meg får å prøve å ta noen stillebens bilder med hvit bakgrunn. Og valget havnet på et nytt sjakkbrett. Ble ikke 100 % fornøyd med bildene, men jeg legger de ut her, sånn at hvis dere har noen forslag til forbedringer, så hadde det vært fint Lenke til kommentar
magneska Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Vet ikke helt jeg? Likte i hvert fall det siste bildet best, men ikke så altfor godt kjenner jeg! De ble på en måte litt for "glorete" eller "skinnende"! Klarer ikke helt å finne det rette uttrykket! Kan jo være fordi jeg foretrekker svarte og hvite sjakkbrikker Stå på! Lenke til kommentar
joakim192 Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Dette ble litt rotete for meg. Ble litt fo fullt liksom. Liker mye åpne plasser (det bli jo sagt at bilder med store åpne plasser rundt motivet for en til å tenke ) Det forrige sjakkbildet ditt var mye bedre. Stilrent og nøytralt eller hva jeg skal kalle det. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Kjedet meg kolosalt nå, så jeg bestemte meg får å prøve å ta noen stillebens bilder med hvit bakgrunn. Og valget havnet på et nytt sjakkbrett.Ble ikke 100 % fornøyd med bildene, men jeg legger de ut her, sånn at hvis dere har noen forslag til forbedringer, så hadde det vært fint 5471234[/snapback] Synes de ble litt for "busy". Færre brikker med plassering slik at det blir mer spenning mellom de kanske? Godt initiativ, vi trenger flere eksperimenter! Håkon Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Syns ikke de ble noe fine, men av de to var det første finest. Ingen av de hadde rett bunnlinje så det ble litt rotete. Bilde 1 ble ødelagt av blitsen og bilde 2 var helt skjevt. Lenke til kommentar
Kerb1 Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 Det nederste bildet hadde blitt bedre viss du hadde kuttet ut den nederste delen (Veldig uklart) Prøv uten blitz en gang. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 20. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2006 var kule bilder. Men det som hadde vert kult hadde vert om du tok bilde som om det var som fra "sidelinja" og at begge kongene var i fokus. Men tårnene var i ufokus. (både framme og bak.) altså midtfokus. Vet ikke hva du eventuelt måtte tenke om det. Men jeg tenker at det kanskje hadde vert bra å prøvd. og uten blitz men med bra grunnbelysning hadde kanskje vert bra ja. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2006 Bildene var ok, men det siste var litt rotete med de brikkene som var bakerst og som ikke viste skikkelig, og ja du kunne latt være å bruke blits.. Ellers fine bilder Lenke til kommentar
underground Skrevet 21. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2006 Med fare for å virke stein stokk dum så spør jeg, Er stillebens bilder det samme som at du bruker Tripod/stativ? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 21. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg må nok dessverre si at disse ikke falt i smak, i motsetning til det første sjakkbildet ditt som er nydelig. Det ble litt masete, for å si det sånn. Færre brikker, større avstand, og ikke minst en annen bakgrunn tror jeg kunne gjort susen. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2006 Stilleben kommer fra tysk og betyr noe i retning av døde gjenstander, eller gjenstander som ikke beveger seg. Typisk stilleben er den grønne vinflasken med en blomstervase, eller et fruktfat. Ustedalen viser igjen evne til å tenke gjennomført, selv om resultatet var lite spennende denne gang Lenke til kommentar
underground Skrevet 21. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2006 Stilleben kommer fra tysk og betyr noe i retning av døde gjenstander, eller gjenstander som ikke beveger seg. Typisk stilleben er den grønne vinflasken med en blomstervase, eller et fruktfat.Ustedalen viser igjen evne til å tenke gjennomført, selv om resultatet var lite spennende denne gang 5475603[/snapback] Takk så vet jeg det også. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. januar 2006 Takker for kritikk Ja, jeg er enig i det som sies, bildene var ikke så veldig bra at det gjorde noe. Neste gang skal jeg ha færre brikker, litt mer rom og litt mer "action". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå