Azton Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei! Er på utkikk etter et nytt digital-kamera. Har ikke peiling på hva jeg skal se etter, men jeg vet det skal være litt elegant, og lite. Har sett på Canon Ixus i5, og Ixus 40. Er dette bra kamera, eller er de litt gamle? Hadde tenkt å bruke rundt 2000,- på det. Takk på forhånd - Sindre Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Tror Ixus kameraene skal være bra. Selv er jeg veldig godt fornøyd med mitt Canon Poershot A520 , romjulstilbud til 1500kr på Elkjøp. https://prisguiden.no/product.php?product_id=26500 Ellers har Akam.no en god del tester og prisguide på kameraer så vil nok finne kamera som passer til din pris Lenke til kommentar
Azton Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Hmm, så jo greit ut det. Men litt klumpete Men igjen, så er jo ikke utseende alt. Hvordan passer det i lommen? Jeg ser Ixus i5 til rundt 1900,- er dette et bra tilbud? Lenke til kommentar
coban Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Da ville jeg heller kjøpt et ixus40 kamera. Eller et Casio EXZ10 kamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå