Vrengtpolvott Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei, jeg skulle gjerne visst hvordan jeg får til å feste egne motiver til klær. Vet det skal gå ved å stryke de på, men vet ikke hvilket stoff jeg må lage motivene i, og hvilket lim de trenger for å bli festet, om de trenger lim i det heletatt da. Og er det noen som vet om nettsteder hvor man kan få bestilt opp slike ting? Har en god idè til ei skjorte jeg skal ha i gymen Mvh, Andreas Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Lurer på om det var på Claes Olson de solgte det. En kompis av meg har prøvd det, og det funka fett. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Stikk på Panduro og kjøp klesmaling Jeg har prøvd det, det funker fett, men husk å stryke like mye som det står på pakka om du skal prøve. Jeg strøk litt for lite og fargen ble ujevn i kantene. EDIT: PandurO, ja.. Endret 20. januar 2006 av Vegard_ Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Hvor er PandurO? Jeg bor i Trondheim. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hvor er PandurO? Jeg bor i Trondheim. 5471370[/snapback] Google it... Men siden jeg er snill i dag fant jeg det fram for deg. Link Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Du får kjøpt "sånn" type papir hos bokhandlere som man kan skrive ut på printer og siden stryke på t-skjortene. 6 A4 ark til 2XX kr Endret 20. januar 2006 av dub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå