tZar Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 CraZy_T: VNC kan kjøre multiple connections, men alle connections vil få opp samme bilde, styre samme musen, osv... Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 17. september 2002 Del Skrevet 17. september 2002 Quote: Den 2002-09-17 18:37, skrev Dan Hansen:Kan man kjøre Windowsapplikasjoner på en Linux/*BSD basert terminalserver? (sikkert et dumt spørsmål men ...) eh.. først spør du om det å ha en wts og bruke linux som klienter,, men hva er det du egentlig lurer på da?? nei jeg har ikke selv testet den win4lin terminal serveren, men det er fult mulig å bruke en wts og linux som klienter. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Jeg lurte opprinnelig på om ICA klienten til Linux kunne koble opp mot en Windowsbasert Terminal Server - og det kunne den visst ... Deretter ble et annet tema brakt på banen ... :smile: Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 18. september 2002 Del Skrevet 18. september 2002 Quote: Den 2002-09-18 03:39, skrev Dan Hansen:Deretter ble et annet tema brakt på banen ... :smile: hehe det var det jeg merket.. men har du funnet svaret på det du lurte på da?? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 18. september 2002 Forfatter Del Skrevet 18. september 2002 Jada, jeg må bare få tid til å teste det ut i "organiserte" former ... (ser ut til at vi om ikke sålenge kjører på med en "Windowsfri" produktserie ...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå