Gå til innhold

Er du fornøyd med tidsepoken til det nye Total War


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for velkomsten ;)

 

Siden middelalderen var sterkt preget av borger, tror dere det vil være mulig å bygge borger på kartet slik man bygde fort i RTW? Kunne jo fungere viss man først lagde en "motte and bailey" og oppgraderte videre om man ønsket senere. I pressemeldingen skrev de at vi kunne se frem til "cliff top castles", dette mener jeg tyder på at borgene ikke nødvendigvis trenger å være egrenset til city-walls etc som i RTW, noe jeg liker svært godt.

Lenke til kommentar

Litt kjipt av dem å announce spillet så lenge før utgivelsen =( men samtidig veldig gøy, er like gøy hver gang noe nytt annonseres.

 

Et spørsmål: Når man bygde fort i RTW, blokket de da gjennomreise i bare den ruten, eller i de 8 feltene rundt fortet? Bygde ikke så ofte fort så jeg husker ikke. For viss en tar seg bryet/pengene til å bygge borger på mappet, så burde de kontrollere territoriet rundt seg for å være verdt det, ellers så kan man jo bare spasere rett ved siden av dem me mindre de er bygd i choke points...

 

Edit: Og fort/borger som er bygd burde ikke forsvinne me mindre en spiller demolishet dem. De burde være befestet, ellers kunne man rive dem eller risikere at fienden okkuperte dem ved å marsjere inn i dem. Ønsker et map fullt av borger!!

Endret av Toxin
Lenke til kommentar

er fullt klar over det, men synest allikevel det er for lenge, hadde vært bedre om public fikk vite det omtrent 4mnd før release, med mindre det skal være public betatesting da.

 

Fulgte selv C&C Tiberian Sun veldig lenge...det kunne jeg i ettertid godt ha spart meg for :/

Lenke til kommentar
Det er ikke så mange andre tider de kunne valgt da. De kunne valgt napoleon tid, men da hadde det ikke vært det samme.

 

En krig med steinalder mennesker blir litt kjedelig og alexander tiden er veldig nerme RTW. Er veldig fornøyd med den tiden de velger :).

5490848[/snapback]

 

En ting dere må ta hensyn til når det gjelder tidsepoker er at de må vare lenge nok slik at spillet ikke er over på 50år, napolion f.eks hadde blitt alt for lite etter min mening, samma med alexander den store..

Lenke til kommentar
Det er ikke så mange andre tider de kunne valgt da. De kunne valgt napoleon tid, men da hadde det ikke vært det samme.

 

En krig med steinalder mennesker blir litt kjedelig og alexander tiden er veldig nerme RTW. Er veldig fornøyd med den tiden de velger :).

5490848[/snapback]

 

En ting dere må ta hensyn til når det gjelder tidsepoker er at de må vare lenge nok slik at spillet ikke er over på 50år, napolion f.eks hadde blitt alt for lite etter min mening, samma med alexander den store..

5498205[/snapback]

I et Alexander -spill kunne man jo for eksempel delt opp året i 3 eller 4 deler. Men et slikt spill er i alle fall for nærme Rome så det er ikke så rart at det ikke ble det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...