gamerman Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Hei Jeg er ikke noe veldig glad i antivirus programmer som plutselig begynner å søke utenvidre og tar 50 % prosessor. Har prøvd NOD32 , synes det var bra. Også testet jeg noe AVG som var helt ok men tror det tok litt mye cpu. Er det noen andre som er bra ? Min venn brukte et skikkelig bra et som er freeware men han er ikke å få tak i Endret 20. januar 2006 av gamerman Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hvis AVG står å bruker masse CPU kraft hos deg tror jeg det er en grunn til det, det vil si at noe har galt. Jeg har installert AVG på haugevis med maskiner uten at de har slitt noe av den grunn. Akkurat nå bruker det 20MB minne på maskinen min og 0 CPU kraft.. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Hvis AVG står å bruker masse CPU kraft hos deg tror jeg det er en grunn til det, det vil si at noe har galt. Jeg har installert AVG på haugevis med maskiner uten at de har slitt noe av den grunn. Akkurat nå bruker det 20MB minne på maskinen min og 0 CPU kraft.. 5470988[/snapback] Er nok jeg som tuller nå Det tar ikke noe kraft i det hele tatt , men litt tatt i betraktning under søk. Synes det er et bra program men hater denne Timeplanen som den følger Har du noen andre forslag ? Endret 20. januar 2006 av gamerman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå