iNtensimilla Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei Har lakket vifta bak, og vifta i døra med Quick Fluorescerende Refleksgrønn. Noen som vet om denne lakken lyser bra i UV belysning? Har nemlig ikke fått meg UV kathoder enda, så jeg får ikke testet. MetkuMods, UV lakking av vifte. Gleder meg til å se åssen det går Om det blir bra, så skal jeg lakke CPU vifta, kanskje Chipset og GPU også. Skal komme med bilder snart, med og uten UV belysning. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei! Jeg kan så godt som garantere deg at lakken lyser bra i UV-lys. Jeg har ikke prøvd akkurat denne lakken, men jeg har erfaring med en UV-lakk fra Clas Ohlson (Grønn og rosa) som hadde ganske god effekt i UV-lys. Og når en lakk skal være fluoriserende så skal den synes godt selv om du ikke bruker den i UV-lys. De brukes ofte for å varsle eller merkere opp ting som må synes bra i mørket. Poster du bilder av vifta når du får deg UV-lys? - Pain193. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Hei! Jeg kan så godt som garantere deg at lakken lyser bra i UV-lys. Jeg har ikke prøvd akkurat denne lakken, men jeg har erfaring med en UV-lakk fra Clas Ohlson (Grønn og rosa) som hadde ganske god effekt i UV-lys. Og når en lakk skal være fluoriserende så skal den synes godt selv om du ikke bruker den i UV-lys. De brukes ofte for å varsle eller merkere opp ting som må synes bra i mørket. Poster du bilder av vifta når du får deg UV-lys? - Pain193. 5471629[/snapback] SEFF Er på et mini lan nå(4 stk), og jeg(the pwner in CS) og Stian(2. eller 3. beste i CS) ble trukke til å være på lag Om vi vinner, så vinner vi 2 UV kathoder hver. Så på mandag regner jeg med at jeg kommer med bilde.. 1. plass i individuel match vinner MIST 120 mm vifte 2. plass individuel match vinner sleeve kit, rød. PS: har du bilde av UV lakken din lakket på noe, i UV belysning? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Riktignok fluoriserende maling dra Netshop. Lenke til kommentar
chase Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei Jeg har brukt AC ryan sin maling på cpu viften min. Den ser slik ut i UV lys: Lykke til Petter Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Hei! Jeg kan så godt som garantere deg at lakken lyser bra i UV-lys. Jeg har ikke prøvd akkurat denne lakken, men jeg har erfaring med en UV-lakk fra Clas Ohlson (Grønn og rosa) som hadde ganske god effekt i UV-lys. Og når en lakk skal være fluoriserende så skal den synes godt selv om du ikke bruker den i UV-lys. De brukes ofte for å varsle eller merkere opp ting som må synes bra i mørket. Poster du bilder av vifta når du får deg UV-lys? - Pain193. 5471629[/snapback] SEFF Er på et mini lan nå(4 stk), og jeg(the pwner in CS) og Stian(2. eller 3. beste i CS) ble trukke til å være på lag Om vi vinner, så vinner vi 2 UV kathoder hver. Så på mandag regner jeg med at jeg kommer med bilde.. 1. plass i individuel match vinner MIST 120 mm vifte 2. plass individuel match vinner sleeve kit, rød. PS: har du bilde av UV lakken din lakket på noe, i UV belysning? 5471818[/snapback] Riktignok fluoriserende maling dra Netshop. 5471915[/snapback] Begge var veldig deilige! Håper min blir like deilig Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Jeg vant UV-kathodene på LANET! Venter på at batteriene i kameraet blir oppladet. PS: Kom på 1. plass i individuel også Men jeg byttet vifta med kabelstrømpene som 2. plassen fikk Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Bilder: ENJOI! EDIT: Har bestemt meg for å lakke CPU vifta også Endret 22. januar 2006 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Ble jo brukbart det der da Hvilken vifte er det? og hvordan er støynivået da? De viftene som kjøler gpu, er ikke de noen bråkebøter? eller har du voltmoda dem? kan sikkert finne en guide hvis du ikke vet hva voltmoding er Edit: Quick lakken, er det ikke den du får på bygg&bo? og hva var det den kostet? hvilke farger er den tiljengelig i da? Endret 22. januar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Ble jo brukbart det der da Hvilken vifte er det? og hvordan er støynivået da? De viftene som kjøler gpu, er ikke de noen bråkebøter? eller har du voltmoda dem? kan sikkert finne en guide hvis du ikke vet hva voltmoding er Edit: Quick lakken, er det ikke den du får på bygg&bo? og hva var det den kostet? hvilke farger er den tiljengelig i da? 5481897[/snapback] Det er standart TT vifter, er ikke plaget av støynivået, men jeg skal kjøpe viftestyring for å stille lyd/hastighet ned. Har ikke voltmodda dem, gi meg guide da, så skal jeg vurdere det. Syns ikke at de bråker så veldig mye heller. Kjøpte den på OBS for 100,- , finnes også i gul(har det, og brukte det til BMX sykkelen min). Det finnes også fluorescerende lakk hos Mekonomen og Torshov, denne kalles "Neon" og koster 170 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå