Gå til innhold

XFX GeForce 6600GT 256MB agp

Panodil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Ja.. huff.. :blush:

Synd at noen kommentarer i all vennskapelighet.. og en "miss" mht. å følge en link skulle resultere i slike "harde ord"..

Jaja.. er jo vant til verre kost fra diverse "news-grupper" og andre "BBS"'er (som forum het i "gamle da'r").

Nå har jeg selv valgt å følge tips'et til Simalarion til ett S754-system (som skal gjenopplives).

Dukket opp ett XFX 6800GS AGP til kr. 1900 på Komplett - Demovare idag.. Er på vei til meg nå... :dribble:

Lenke til kommentar

Fikk kortet (x1600 pro) i dag. Lasta ned nyeste driver og startet opp battlefield på 1024*768 og detaljene på low/mid.

Sjekka ikke fpsen men på store map med mye folk lagget det. Hadde dessuten en grafikkbug så det var litt irriterende.

Grafikk buggen var sånn at feks et hus eller en bil kunne forvinne fra bildet et kort øyeblikk, evt blinke noen ganger.

Noen som vet om den nyeste driveren fra ati er best til Bbf2?

Laster ned 3dMark 05 nå. Må se hvor mange poeng jeg får.

Resten av harwaren min er:

HK: ASUS A7N8X deluxe

Minne: Twinmos 1gb pc2700

Skjerm: Samsung SyncMaster 959NF (crt)

Psu: Fortron 350watt.

Edit: fikk 3689 i 3dmark 05

Endret av Panodil
Lenke til kommentar
Fikk kortet (x1600 pro) i dag. Lasta ned nyeste driver og startet opp battlefield på 1024*768 og detaljene på low/mid.

Sjekka ikke fpsen men på store map med mye folk lagget det. Hadde dessuten en grafikkbug så det var litt irriterende.

Grafikk buggen var sånn at feks et hus eller en bil kunne forvinne fra bildet et kort øyeblikk, evt blinke noen ganger.

Noen som vet om den nyeste driveren fra ati er best til Bbf2?

Laster ned 3dMark 05 nå. Må se hvor mange poeng jeg får.

Resten av harwaren min er:

HK: ASUS A7N8X deluxe

Minne: Twinmos 1gb pc2700

Skjerm: Samsung SyncMaster 959NF (crt)

Psu: Fortron 350watt.

Edit: fikk 3689 i 3dmark 05

5503441[/snapback]

Hm... høres ut som at jeg skipper dette da...

Ligger på ca 45fps +/- på mitt overklokkede R9700 i 1024x768 med alt utenom skyggene på medium. Må nok ha kraftigere skyts ja :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...