MartinKS Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jamme for svarte f... værre med folk som ikke sjekker ordentlig før de slenger dritt (jeg har linktet til et AGP kort) edit nettop gjort lignendet oppgradering på en tilnærmet lik pc å ned yter ypperlig nå, han fikk 4400 i 3dmark 05 med den. 5477526[/snapback] Mener du x1600PRO når du sier den?? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) ? jeg mener seff det kortet jeg harl linket til, hva skjer her?. Oppgraderte pcen og til 2gb ramm og 6800gs AGP som jeg linket til. edit Har sett dere har vært innom, ikke baller nokk til å si beklager? Endret 21. januar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Hei igjen. Har sett på linken men siden jeg regner med en større oppgradering til høsten så kjøper jeg et rimeligere skjermkort nå. 6800GS yter nok bedre enn X1600 Pro men koster 800 mer. Skulle nok hatt mere ram også men som sagt så skal jeg sikkert kjøpe ny maskin etter sommeren så det får vente til den tid. Ingen her som har testa x1600 pro? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 ? jeg mener seff det kortet jeg harl linket til, hva skjer her?. Oppgraderte pcen og til 2gb ramm og 6800gs AGP som jeg linket til. edit Har sett dere har vært innom, ikke baller nokk til å si beklager? 5477614[/snapback] Ro deg ned nå.. Du skriver.. i linken.. (AGP kort er dyrere).. noe ihvertfall jeg feilaktig tolket som link til PCI-E...da du tidligere har linket/referert til PCI-E i andre tråder.. om tilsvarende tema. Noen offentlig unnskyldning for lesevansker (hos undertegnede) får du nok ikke... En takk for linken er dog på sin plass.. Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Og som en avslutning off-topicsnakket: Simalarion, du kunne jo ha skrevet "6800gs til 2005kr (de er hakket rimeligere på PCI-Express) On-topic igjen: Det er nok et OK skjermkort du linket til, faktisk er jeg usikker på om det finnes noe AGP-kort som har samme pris/ytelsesforhold.. Da må man isåfall over på brukt.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Grunnent til at jeg skrev at AGp er dyrere er jo fordi den er det, pci ex kortene kan man få til 1640kr +. Snodig at du har tid til å bruke en pen rekke linjer for å slenge dritt som er feilaktig (du klarer faktisk å få med deg en til som gjør det samme)og ikke har karakter nokk til å skrive beklager. Koster det mye for deg? Har oppservert at du krangler på deg div forum medlemmer om dagen, dårlige dager? 1600pro kommer med ddr 2 minne, noe som ikke er veldig lovendet med tanke på klokking, men det skal jo være et ok kort til den prisen Endret 22. januar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Snodig at du har tid til å bruke en pen rekke linjer for å slenge dritt som er feilaktig (du klarer faktisk å få med deg en til som gjør det samme)og ikke har karakter nokk til å skrive beklager. Koster det mye for deg? Å "slenge dritt" er f.eks. dette: ikke baller nokk Jamme for svarte f... Enda ett eksempel: Har oppservert at du krangler på deg div forum medlemmer om dagen, dårlige dager? Nå kan dette kun være at jeg har litt vanskelig for å forstå hva det er du skriver, og det er jo beklagelig. Skal forsøke å lese/tolke litt bedre fremover.. 1600pro kommer med ddr 2 minne, noe som ikke er veldig lovendet med tanke på klokking, men det skal jo være et ok kort til den prisen 5478222[/snapback] Det er jeg dog enig i... og en gang til: Linken/forslaget om 6800GS fra Databutikken som ett alternativ for oppgradering av 6600GT 256 *AGP* er ett godt råd til trådstarter.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Du blander kortene utrolig godt her, totalt ut av sammenhengen. Driter deg loddrett ut (det er å ta litt hardt i, men veldig nært når du bruker så mange setninger for å forklare hvor feil jeg har), så prøver du å finne en lur løsning med å quote svar der 1 av dem ikke er ment til deg en gang. Til en annen bruker-er det å slenge dritt hehe javel Jamme for svarte f... værre med folk som ikke sjekker ordentlig før de slenger dritt (jeg har linktet til et AGP kort) edit nettop gjort lignendet oppgradering på en tilnærmet lik pc å ned yter ypperlig nå, han fikk 4400 i 3dmark 05 med den. ER det å skrive at du ikke har Baller nokk til å si beklager å slenge dritt?, eller om det koster deg mye å bruke det ordet. Vi har tydeligvis totalt forkjellig oppfatning av hva slenge dritt betyr. ----- Noen offentlig unnskyldning for lesevansker (hos undertegnede) får du nok ikke... Nå kan dette kun være at jeg har litt vanskelig for å forstå hva det er du skriver, og det er jo beklagelig.Skal forsøke å lese/tolke litt bedre fremover.. Her skriver du beklager selv om du tidligere antydet at du ikke ønsket å skrive beklager for ikke å ha lest\tolket linkent riktig. Eller prøvd å trykke på den som kunne vært en god ide før posting av svar. Eneste jeg forstår er at du nekter for at du noengang har feil i noenting, derfor har jeg heller ingen grunn til å giddet å lage en 5 meters post til etter denne med mer bull, ikke er det annet en en fille prinsipp sak heller. ------------------------------------- edit: Sorry at jeg ruinerer posten, men jeg opplever dette som aroganse. Endret 22. januar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Da er skjermkort bestilt. Ble et Sapphire Radeon X1600PRO 256MB DDRII, AGP. Så får jeg se om jeg blir fornøyd med kjøpet. PS! Er det noen som vet noe om overklokkingsegenskapene til dette kortet? Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Finner fint lite om det. Men siden det er ddr2 så er det nokk ikke det, men du får oppdtatere tråden når du finner det ut selv. Sikkert mange som ønsker å vite hvordan det yter. Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Hovedårskaen til hakking/lag var/er kun 512MB RAM.. noe du egentlig burde vite?Celeron er den andre årsaken.. ja... "..noe du egentlig burde vite ?" Takk for den setning Det er fint at så smarte folk som deg passer på oss amatører. Kanskje du også kan si det på en høfligere måte neste gang før flere ydmyker deg på dine pc kunnskaper. Endret 22. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 (endret) Testet demoen med 6600gt 128 mb og Celeron 2,6 mhz m/512 mb ram. Det var pinlig. Grafikken hakket helt j**vli selv på laveste innstillinger. 5470776[/snapback] Kanskje ikke så rart med: 1. Celeron 2. 512MB RAM. Tilogmed Windows går treigt da.... Må jo innrømme at jeg synes det er hysterisk festlig at _du_ kommenterer andres datakunnskaper, når du oppgir CPU hastighet i milli-ett-eller-annet. Hertz kan det ikke være, da det har betegnelsen Hz, og ikke hz som du benytter. Kanskje du burde lære deg elementære begreper før du setter deg foran et tastatur. Endret 22. januar 2006 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Da er skjermkort bestilt. Ble et Sapphire Radeon X1600PRO 256MB DDRII, AGP. Så får jeg se om jeg blir fornøyd med kjøpet. 5480133[/snapback] Håper du kan følge opp med "test-resultater" i denne tråden... vurderer selv likevel å gå til anskaffelse av ett slikt kort.. nå når jeg har fått liv i ett midlertidig "pensjonert" S754-hk (pga. en "badflash"). Det 6800GS-kortet Simalarion linket til.. er vel det jeg har mest lyst på...egentlig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Du blander kortene utrolig godt her, totalt ut av sammenhengen. Driter deg loddrett ut (det er å ta litt hardt i, men veldig nært når du bruker så mange setninger for å forklare hvor feil jeg har), så prøver du å finne en lur løsning med å quote svar der 1 av dem ikke er ment til deg en gang. Til en annen bruker-er det å slenge dritt hehe javel Jamme for svarte f... værre med folk som ikke sjekker ordentlig før de slenger dritt (jeg har linktet til et AGP kort) edit nettop gjort lignendet oppgradering på en tilnærmet lik pc å ned yter ypperlig nå, han fikk 4400 i 3dmark 05 med den. ER det å skrive at du ikke har Baller nokk til å si beklager å slenge dritt?, eller om det koster deg mye å bruke det ordet. Vi har tydeligvis totalt forkjellig oppfatning av hva slenge dritt betyr. ----- Noen offentlig unnskyldning for lesevansker (hos undertegnede) får du nok ikke... Nå kan dette kun være at jeg har litt vanskelig for å forstå hva det er du skriver, og det er jo beklagelig.Skal forsøke å lese/tolke litt bedre fremover.. Her skriver du beklager selv om du tidligere antydet at du ikke ønsket å skrive beklager for ikke å ha lest\tolket linkent riktig. Eller prøvd å trykke på den som kunne vært en god ide før posting av svar. Eneste jeg forstår er at du nekter for at du noengang har feil i noenting, derfor har jeg heller ingen grunn til å giddet å lage en 5 meters post til etter denne med mer bull, ikke er det annet en en fille prinsipp sak heller. ------------------------------------- edit: Sorry at jeg ruinerer posten, men jeg opplever dette som aroganse. 5478425[/snapback] Du ruinerer på ingen måte posten.. Det er faktisk svært underholdende å se ditt ordforråd og gode selvinnsikt.. Men.. jeg skjønte fremdeles fint lite av det du prøver å formidle.. bortsett fra at du fremdeles har et par ti-talls horn i siden til undertegnde som klarte å "treffe" PCI-E utgaven av det 6800GS *AGP* kortet du linket til i noen poster foran.. Mye støy... og mye underholdning .. ble resultatet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. januar 2006 Del Skrevet 22. januar 2006 Hovedårskaen til hakking/lag var/er kun 512MB RAM.. noe du egentlig burde vite?Celeron er den andre årsaken.. ja... "..noe du egentlig burde vite ?" Takk for den setning Det er fint at så smarte folk som deg passer på oss amatører. Kanskje du også kan si det på en høfligere måte neste gang før flere ydmyker deg på dine pc kunnskaper. 5482877[/snapback] Det er hyggelig at du kan belære meg både i høflighet.. og kunnskap om "data".. Takker og bukker.. mange her som kan lære mye av deg vil jeg tro.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Nå holder det 1000. Det er ingen problem å se at du prøver å provosere (det er det som er poenget hele veien, tonen din provoserer), hvorfor i all verden du ønsker å bruke din andre natt på dette vet bare du, for min del er det senga nå. OM det er så underholdene for deg å provosere på deg forumedlemer slik at de kan "imponere" deg (underholdet deg) så er jeg imponert over din selvinnsikt. siste ting Resten på PM. --------- Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Må jo innrømme at jeg synes det er hysterisk festlig at _du_ kommenterer andres datakunnskaper, når du oppgir CPU hastighet i milli-ett-eller-annet. Hertz kan det ikke være, da det har betegnelsen Hz, og ikke hz som du benytter. Kanskje du burde lære deg elementære begreper før du setter deg foran et tastatur. Kanskje du også kan bruke en hyggeligere tone eller skjemte foreldrene dine deg så mye at de glemte å lære deg normal folkeskikk Edit: Både TL1000S og Serpensis er satt på min ignorerliste. Jeg kan ikke lenger lese hva dere skriver her. Jeg håper at noen andre gidder å diskutere med dere. Lykke til videre Endret 23. januar 2006 av vitamin2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Folkeskikk har jeg. Forakt for ignorante idioter, som ikke skjønner forskjell på epler og appelsiner har jeg også Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Det ligger nokk en god mobber og en haug med forakt latent i deg ja, her har du helt rett. edit patent Endret 24. januar 2006 av simalarion Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jeg tror Simalarion liker å bli provosert. Han påsto jo at jeg også provoserte ham for ikke lenge siden Uansett, jeg tror vi bør komme back on topic igjen . Jeg har xfx geforce 6600gt 128mb agp. Jeg er ganske fornøyd med ytelsen. Det klarer cs:source, far cry og half life 2 med alt på fullt og 1024x768(med 4xaa og 8xaf) helt smooth. Battlefield 2 derimot sliter det på fullt. Jeg spiller med alt på high og 2xaa, men da skal jeg innrømme at det ikke flyter veldig bra . Det er de spillene jeg har prøvd hittil, så alt i alt er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå