Gå til innhold

Sjekke damer ved hjelp av PC-kunnskaper?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

At det funker? Javisst! (Men jeg har ikke benyttet metoden selv på lange tider på grunn av samboer. ) Edit: Men jeg må få legge til at det ikke hjelper mye å bare være hjelpsom med PC-ting. PC-hjelpen er bare et virkemiddel for å få kontakt. Så kommer all jobbinga for å rykke oppover i gradene fra PC-hjelp til kjæreste. ;)

 

Men vær obs. Det er lett for at kvinnfolk bruker sine vanlige manipulative evner hvis de finner ut at du har bakenforliggende motiver ved å være deres handyman. Dvs. at du blir brukt som handyman i lange tider uten at du får noe igjen for det. Pass på at du benytter sjansen til å gjøre en sjarmoffensiv første eller andre gangen du treffer henne. Hvis det går lengre tid så blir du en u-spennende venn som kun er der fordi du gir gratis datahjelp. Hvis hun sier "jeg stikker og ser på TV mens du fikser PCen" så er det siste gang du "har tid" til å hjelpe henne.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Gutter med teknisk innsikt er vel ikke akkurat det dummeste som finnes. Bedre med en som har kan litt om teknologi enn en som sitter med trynet ned i en motor halve året. :)

 

Bare så det er sagt, jeg har null peiling på både datamaskiner og biler.

5475867[/snapback]

 

Jeg synes det er veldig sjarmerendes med babes som sitter mye med trynet ned i en motor :)

Lenke til kommentar
Gutter med teknisk innsikt er vel ikke akkurat det dummeste som finnes. Bedre med en som har kan litt om teknologi enn en som sitter med trynet ned i en motor halve året. :)

 

Bare så det er sagt, jeg har null peiling på både datamaskiner og biler.

5475867[/snapback]

 

Jeg synes det er veldig sjarmerendes med babes som sitter mye med trynet ned i en motor :)

5566078[/snapback]

Jenter som skrur bil ser som regel ut som russiske bondekoner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
At det funker? Javisst! (Men jeg har ikke benyttet metoden selv på lange tider på grunn av samboer.)

 

Men vær obs. Det er lett for at kvinnfolk bruker sine vanlige manipulative evner hvis de finner ut at du har bakenforliggende motiver ved å være deres handyman. Dvs. at du blir brukt som handyman i lange tider uten at du får noe igjen for det. Pass på at du benytter sjansen til å gjøre en sjarmoffansiv første eller andre gangen du treffer henne. Hvis det går lengre tid så blir du en u-spennende venn som kun er der fordi du gir gratis datahjelp. Hvis hun sier "jeg stikker og ser på TV mens du fikser PCen" så er det siste gang du "har tid" til å hjelpe henne.

5565948[/snapback]

Enig, lurer på hvor lenge omtrent ALLE i klassen har spurt meg om svar på oppgaver, ting etc... Er litt lei av det, men jeg liker det. Blir liksom smartere etterhvert hele tiden!

 

Har dratt nytte av "genialiteten" (er ikke sååå smart) til tider. Men jeg er ikke noen typisk sjarmør... De fleste bøllene får jentene på skolen vår. Føler jeg da, har ingen kjærest eller noe, tror heller ikke at noen er forelsket i meg heller. Men, samma det, "Ta livet som det kommer!"

Men, en venn av meg, Håvard, alle kaller han geni, og han har dame-teke delux! Han kan nesten bare begynne å prate med dem, så henger de seg på ham. Mens jeg, ja det trekker jeg et glemselens slør over :p

Lenke til kommentar
Gutter med teknisk innsikt er vel ikke akkurat det dummeste som finnes. Bedre med en som har kan litt om teknologi enn en som sitter med trynet ned i en motor halve året. :)

 

Bare så det er sagt, jeg har null peiling på både datamaskiner og biler.

5475867[/snapback]

 

Jeg synes det er veldig sjarmerendes med babes som sitter mye med trynet ned i en motor :)

5566078[/snapback]

Jenter som skrur bil ser som regel ut som russiske bondekoner.

5566332[/snapback]

 

Som oftest ja.. men er alltid noen unntak :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Var en som en gang prøvde å sjekke meg opp med å fortelle meg hvor flink han var med ting på pcen (ja jeg skjønte ikke bæret så vi kaller det "ting") Seinere viste han meg et slags musikkprogram og sa: "jeg vet hva alle disse knappene er til". Han sjarmerte ikke buksene av meg for å si det sånn....

Lenke til kommentar
Var en som en gang prøvde å sjekke meg opp med å fortelle meg hvor flink han var med ting på pcen (ja jeg skjønte ikke bæret så vi kaller det "ting") Seinere viste han meg et slags musikkprogram og sa: "jeg vet hva alle disse knappene er til". Han sjarmerte ikke buksene av meg for å si det sånn....

5569923[/snapback]

Det var verdt et forsøk :(

Lenke til kommentar
Var en som en gang prøvde å sjekke meg opp med å fortelle meg hvor flink han var med ting på pcen (ja jeg skjønte ikke bæret så vi kaller det "ting") Seinere viste han meg et slags musikkprogram og sa: "jeg vet hva alle disse knappene er til". Han sjarmerte ikke buksene av meg for å si det sånn....

5569923[/snapback]

Trodde det å kunne trykke på de riktige knappene ar alt som gjaldt jeg? :huh:

Lenke til kommentar
Trodde det å kunne trykke på de riktige knappene ar alt som gjaldt jeg? :huh:

5570043[/snapback]

Så vidt jeg forsto så trykket han ikke på de riktige knappene. Han bare visste hva de var til :cool::p

 

smårips_eier: Jeg regner med du har beholdt han som PC-hjelp? Smile og blinke litt til han så får du gratis hjelp i timesvis. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Trodde det å kunne trykke på de riktige knappene ar alt som gjaldt jeg? :huh:

5570043[/snapback]

Så vidt jeg forsto så trykket han ikke på de riktige knappene. Han bare visste hva de var til :cool::p

 

smårips_eier: Jeg regner med du har beholdt han som PC-hjelp? Smile og blinke litt til han så får du gratis hjelp i timesvis. ;)

5570086[/snapback]

 

Fyren var plagsom nok til å ikke ha lyst på videre kontakt. Jeg bruker heller en av de andre smågeeky guttene jeg har vært bortpå :p

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...