Det Skumle Fjellet Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Noen som har prøvd dette? Jeg hjalp en kamerat å fikse opp pcen sin ved hjelp av min fikse-data-sjekkliste som er: 1. Avinstallere unødvendige programmer 2. Spybot og Ad-aware 3. Windowsupdate 4. Diskopprydding og defragmentering Før dette kunne han ikke NOE om data. Men etter at han lærte dette begynte han å hjelpe forskjellige damer på lesesalen som hadde trege datamaskiner. Og jammen har han fått seg dame på denne måten! Utrolig! Tenkte bare jeg skulle dele trikset, selv om det kanskje er velkjent. Bruker det ikke selv, for jeg har samboer. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Den funker vel til en viss grad, ja. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 "Vi skal ikke hjem til deg og oppgradere softwaren din da?" "hu?, My software just became hardware" Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 "Vi skal ikke hjem til deg og oppgradere softwaren din da?" "hu?, My software just became hardware" 5470876[/snapback] artigskruen... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hum, hvem vil vel ha en som ikke greier slikt selv? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg kan endel om data, men er ikke omringet av damer. Merkelig... Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 har mine tvil, men vært et forsøk :!: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hvis dette faktisk er sant så må han være heldig, har selv mine tvil om at man kan bruke ting som omhandler data til å få seg napp men jaja. Er så mye rart som skjer i denne verdenen her Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Noen hotte forumbabes som gidder å komme hit og hjelpe meg? Lenke til kommentar
Geita Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg tror data har lite å si her. Du kommer som en skinnende ridder på en hvit hest. Du redder henne fra den sikre PC-tregheten. Man oser selvtillit, samtidig som man er dyktig i det man driver med. Er man også "kjekk" og flink til å forklare, så.. Det kan gi et bra inntrykk (på noen damer) Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Hvis dette faktisk er sant så må han være heldig, har selv mine tvil om at man kan bruke ting som omhandler data til å få seg napp men jaja.Er så mye rart som skjer i denne verdenen her 5471530[/snapback] Det er helt sant. Jeg tror data har lite å si her.Du kommer som en skinnende ridder på en hvit hest. Du redder henne fra den sikre PC-tregheten. Man oser selvtillit, samtidig som man er dyktig i det man driver med. Er man også "kjekk" og flink til å forklare, så.. Det kan gi et bra inntrykk (på noen damer) 5471576[/snapback] Ja, data har vel egentlig lite å si, for han har jo egentlig ingen kunnskaper. Han bare leser det han har skrevet inne i hånden: "Spybot og Adaware, DET var det". Men han er flink å forklare, har selvtillit, og er vel kjekk også (ikke i mine øyne, jeg synes han ser ut som en bygdetulling ). Han har vanligvis ikke problemer på damefronten, jeg synes bare det var litt artig at han gjorde det sånn når det var litt tørke. Hvis noen andre får napp på denne måten, så si ifra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Noen hotte forumbabes som gidder å komme hit og hjelpe meg? 5471532[/snapback] Jeg vil, jeg vil, jeg vil Foroevrig kan jeg en del om data, og dette har hjulpet meg aa bli kjent med jenter, men det har bare skjedd en gang... To ganger naar jeg tenker meg om. Ble ikke noe mere enn dataprat med noe av dem... Hadde noe paa gang med hun ene tror jeg, men jeg dro til Frankrike... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hum, hvem vil vel ha en som ikke greier slikt selv? 5471393[/snapback] Godt poeng, derfor jeg sjekker damer her på forumet. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 trukke damene syns det er så jævla turn-on når du ligger halvsvett på knæra over en pc og presser inn de siste kjipe kabla mens rørlegger sprekken din blir større og større for hvert sekund. Nei, trur det er bedre måter å sjekke opp damer på jeg ass.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Gutter med teknisk innsikt er vel ikke akkurat det dummeste som finnes. Bedre med en som har kan litt om teknologi enn en som sitter med trynet ned i en motor halve året. Bare så det er sagt, jeg har null peiling på både datamaskiner og biler. Lenke til kommentar
knutroe Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Gutter med teknisk innsikt er vel ikke akkurat det dummeste som finnes. Bedre med en som har kan litt om teknologi enn en som sitter med trynet ned i en motor halve året. Bare så det er sagt, jeg har null peiling på både datamaskiner og biler. 5475867[/snapback] Så sant som det er sagt Hvem gidder vel å vasse i oljesuppe halve livet Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 En vesentlig bedre løsning er å kjøpe en Mac, men Mac-brukere opplever aldri problemer på kjærlighetsfronten uansett, så problemstillingen blir litt uaktuell. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) Hey, blir du med hjem til meg og avinstalere unedvendigprogrammvare og derreter kjøre en full windows update EDIT: Jeg kommer til å gjøre det stort i kjærlighets livet Endret 21. januar 2006 av goliatmo Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Gutter med teknisk innsikt er vel ikke akkurat det dummeste som finnes. Bedre med en som har kan litt om teknologi enn en som sitter med trynet ned i en motor halve året. 5475867[/snapback] Mekanikere er koselige folk, Lars.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Gutter med teknisk innsikt er vel ikke akkurat det dummeste som finnes. Bedre med en som har kan litt om teknologi enn en som sitter med trynet ned i en motor halve året. 5475867[/snapback] Mekanikere er koselige folk, Lars.. 5476374[/snapback] Kan noen vennligst forklare det til dyra som går mekk på Vargstad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå