mushi Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Syntes han var dyktig jeg. Han er fra taiwan. La han gro litt hår og sett han inn i Dream Theatre Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Det Dream Theater trenger er en ny vokalist, ikke gitarist... Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Ganske enig der. John Petrucci er god. (posten over var en spøk btw ). Han burde hvertfall pelle seg i et band, men spørs om det er så mange bra metal/rock band fra taiwan. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hehe. Var flink han.. Men det ga meg ikke så veldig mye egentlig. Sammen med et band kunne det sett litt kulere ut.. Når han sitter på sengekanten ser det bare nerdete ut.. Blir litt for "flinkis" for meg. Topic er jo helt sykt. Hehe. Vil si han er rimelig langt unna både verdens beste, og verdens yngste-beste gitarspiller.. Men for all del. Det var bra.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 JerryC er god, men ikke best. Som noen nevnte så spiller han ikke helt reint. Jeg syns selv at han her knuser JerryC: Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Enig med Xecuter88, han siste er mye flinkere. Men å si at disse ungguttene er verdens beste gitarister er nok å ta litt i. Ja, de er vanvittig flinke, men det er veldig lett å la seg imponere av det høye tempoet, men dette er nok fryktelig innøvd og statisk. Slipp de løs på litt improvisering mot en mer erfaren gitarist, og de får seg nok en lærepenge Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hörer sååå mye heldre på David Gilmour eller Mark Knopfler, de kanskje ikke er like raske, men melodiene og sangene er så mye herligere enn JerryC sine. Synes ikke JerryC har spesielt mye nytt i musikken sin, men flink er han. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 han er god som klarer å lage ein sånn versjon av canon, men har sett bedre, trur eg Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 JerryC og han andre er begge gode gitarister, personlig synes jeg den versjonen er best Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 JerryC og han andre er begge gode gitarister, personlig synes jeg den versjonen er best 9417392[/snapback] Nah, to much showoff! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er mange som har sittet og gitaronanert på gutterommet en del år som er i stand til å matche og overgå det der... 5471690[/snapback] Vi venter i spenning... Geir 5471758[/snapback] Det er ikke el-gitar, men jeg synes at dette (spesielt rundt 3:00 til 4:00) ser vanskeligere ut. Men det er jo bare min mening da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Han andre heter funtwo hvis dere lurer De er tydelig flinke på teknikker, men hva skjedde med å lage bra musikk istedet for å bare show-offe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå