Gå til innhold

Trenger å konvertere Wma til mp3

Lapette

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har med komprimeringen å gjøre. Når man komprimerer en fil, kutter komprimeringsprogrammet ut en del frekvenser det mener at vi ikke kan høre. Forskjellen på forskjellige codecer er, sånn jeg har skjønt det, at de kutter ut forskjellige frekvenser, med mer eller mindre vellykket resultat. Konverterer du da fra en codec/filtype til en annen, vil du først tape det den første filtypen mente du kunne klare deg uten, etter konverteringen vil du også ha tapt det filtype nummer to er unødvendig.

hvorfor søker du ikke bare på "convert wma to mp3" i google? det går mye raskere enn å lage  en tråd om det..

5481517[/snapback]

Hadde han gjort det, hadde han ikke fått vite om ulempene ved å konvertere fra ett filformat til ett annet.

FLAC er foresten loseless :thumbup:

5481866[/snapback]

Free-Lossless-Audio-Codec :yes:

hvorfor søker du ikke bare på "convert wma to mp3" i google? det går mye raskere enn å lage  en tråd om det..

5481517[/snapback]

Fordi det finnes så utrolig mange drittprogrammer der ute som infiserer dataen min med en tysk liten dame som hopper opp og sier at jeg skal trykke OK for å oppleve en hest med et stort kjønnsorgan som bedriver lumske aktiviteter den ikke er ment for å gjøre med en kvinne.

Som nevnt i posten sjekket jeg google først.

Dessuten har jeg lært masse.

Jeg er en ny mann nå.

:w00t:

• 2 uker senere...
Fordi det finnes så utrolig mange drittprogrammer der ute som infiserer dataen min med en tysk liten dame som hopper opp og sier at jeg skal trykke OK for å oppleve en hest med et stort kjønnsorgan som bedriver lumske aktiviteter den ikke er ment for å gjøre med en kvinne.

5486769[/snapback]

det var en veldig, veldig god grunn. jeg skal ikke klage ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...