Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hva nu? dvd-brnneren oppfører seg merkelig

Anbefalte innlegg

Hei på dere

Jeg har en "NEC DVD-RW ND-3540A"

Den beste DVD/CD Brenner eg har hatt noen sinne, helt til en liten stund siden...

Jeg har fått meg 64 bit prossesor og en del annet utstyr (jeg kjøpte brenneren på likt me det andre) alt har virket helt fint med et stander oppsett i XP pro.

Men så en dag tenkte eg at eg sko prøve denne her trail/demo versjon "windows XP 64 bit" (ligger gratis på Mircrosoft sine sider), hadde litt problemer me dette da fikk det aldri til å virke 100%. men etter jeg avinstallerte 64 bit's verjonen, tok jeg komplett formatering og installasjon av XP Pro. versjonen igjen...

Så kommer endeligt problemet mitt.

Brenneren nekter nå å lese eller brenne vanlige cd'er orginale cd'er er og ubrukeligt. men det rare er at alle typer DVD plater virker helt fint.

Noen som vet hvorfor dette sjer?

Mvh

ConFusion

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Firmware er den nyeste v1.03

(ja, eg har sikkert prøvd alt snart, dette er siste sjanse. virker ikkje brenneren etter dette så skal komplett.no få den i hode:p)

Og problemet er ikkje et det er et spes. program som ikkje klarer å lese.

Vis eg stapper i en vanlig CD, CD-RW, CD-R osv uansett hvile CD eg putter i virker det ikkje i Windows...

Vis jeg går inn i min datamaskin etter jeg har stappa i an cd så viser cd-rom iconet og eg kan gå inn, men den er helt blank... det eksisterer liksom bare ikkje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...