VincentYa Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) Jeg har kjøpt ny pc dual sata kortet fra asrock med en amd xp 3700+ Den restarter hele tiden. dvs: jeg kan fikse biosen etc men når du kommer til hdd valgetså restarter den før den får starta på å boote fra hdd. hvorfor gjør den ndet.. skyldes det gamle drivere fra hdd etter den gamle datan min.. den skulle jo ikk ereagert på det. hva kan være feilen. har prøvd å resette bios etc noen som kan hjelpe meg?? Endret 20. januar 2006 av VincentYa Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 kan være for liten strømforsyning Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 kan være for liten strømforsyning 5470568[/snapback] holder 360 watt? 2hdd 1 dvd rom og hardwaren seff er dette nok? etter mine regninger skal det det Lenke til kommentar
all right Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Du kan jo prøve uten den ene HD og DVDen men tror det skal holde med 360 watt! Det kan være noe gale med hovedkortet. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Du kan jo prøve uten den ene HD og DVDen men tror det skal holde med 360 watt! Det kan være noe gale med hovedkortet. 5470657[/snapback] Har prøvd å ta ut hdd og dvd romen.. den restarter uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå