Ola92 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei! Vet noen om det kommer noen PDAer med VGA-skjerm som er bedre enn de som fins nå? Lenke til kommentar
Tja Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 (endret) Hei!Vet noen om det kommer noen PDAer med VGA-skjerm som er bedre enn de som fins nå? 5470442[/snapback] Godt spørsmål! - er også veldig interessert i å få vite mer om enheter som kan være på trappene. I tillegg til vga-skjerm, skulle jeg gjerne hatt følgende funksjoner: GPS, WiFi, 3.5 jack til øreplugger, plass for SD-kort... Vi ser jo små smartphones som får QVGA-skjermer, så da burde det jo også være mulig å få VGA-oppløsning på små Pocket-pc'er? (i størrelsen Qtek S100 etc.) Endret 5. februar 2006 av Tja Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det blir litt som å spørre "Når blir PCene raskere?", noe som i seg selv ikke gir så mye mening... Lenke til kommentar
Tja Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Det blir litt som å spørre "Når blir PCene raskere?", noe som i seg selv ikke gir så mye mening... 5559794[/snapback] Nei, det blir det ikke. "Raskere PC'er" vil være avhengige av svært mange faktorer. "Bedre VGA-skjerms PDA'er" er det svært få enheter av, noe som gjør at det skal lite til for å skape en bedre enhet. "Pærer og epler", eller "kranglefant" ? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Javel... Det er presisert at det er litt slik. Spørsmålet er uansett intetsigende, i min verden. En gang i fremtiden vil det garantert komme en PDA med bedre skjerm (som er det trådstarter egentlig spør om), men det er vanskelig å tidfeste eksakt. Kanskje jeg ikke kom med det beste eksempelet på et unødvendig spørsmål men det finnes andre i samme genre. Du klarer sikkert å komme på noen selv. Vi ser jo små smartphones som får QVGA-skjermer, så da burde det jo også være mulig å få VGA-oppløsning på små Pocket-pc'er? Svaret er selvfølgelig "ja". "Når kunden er villig til å bruke mye penger på det" er svaret på "når". Endret 7. februar 2006 av moskus Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 7. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2006 Godt spørsmål! - er også veldig interessert i å få vite mer om enheter som kan være på trappene. I tillegg til vga-skjerm, skulle jeg gjerne hatt følgende funksjoner: GPS, WiFi, 3.5 jack til øreplugger, plass for SD-kort... Vi ser jo små smartphones som får QVGA-skjermer, så da burde det jo også være mulig å få VGA-oppløsning på små Pocket-pc'er? (i størrelsen Qtek S100 etc.) 5557608[/snapback] Du har absolutt samme krav som meg! Akkurat de samme tingene. Lenke til kommentar
FaO Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 hehe, det "eneste" jeg vil ha er blåtann, ir, gps, design og tastatur. HP!! Lenke til kommentar
Tja Skrevet 7. februar 2006 Del Skrevet 7. februar 2006 Javel... Det er presisert at det er litt slik. Spørsmålet er uansett intetsigende, i min verden. En gang i fremtiden vil det garantert komme en PDA med bedre skjerm (som er det trådstarter egentlig spør om), men det er vanskelig å tidfeste eksakt. Kanskje jeg ikke kom med det beste eksempelet på et unødvendig spørsmål men det finnes andre i samme genre. Du klarer sikkert å komme på noen selv. Vi ser jo små smartphones som får QVGA-skjermer, så da burde det jo også være mulig å få VGA-oppløsning på små Pocket-pc'er? Svaret er selvfølgelig "ja". "Når kunden er villig til å bruke mye penger på det" er svaret på "når". 5566178[/snapback] Moskus, hør nå her.... det er ikke vanskelig å forstå hvorfor du har så mange innlegg. Det du må innse, er at informasjon om nykommere og rykter om hva som kommer - ikke ligger hos alle og en hver. Det kunne godt ha kommet ut informasjon om en ny slik enhet på en utenlandsk nettside. Det er slik informasjon som er interessant i et forum, ikke folk som er ute etter å pirke folk i øra, leter etter skrivefeil, og andre uvesentligheter. Skjerpings! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 (endret) Moskus, hør nå her.... det er ikke vanskelig å forstå hvorfor du har så mange innlegg. Nei, det er ikke det. Jeg kan skrive, og jeg har av og til kunskap jeg ser jeg med fordel kan dele med andre. Jeg er ikke blandt dem som poster mye, og poster sjeldent "OT". Det du må innse, er at informasjon om nykommere og rykter om hva som kommer - ikke ligger hos alle og en hver. Det kunne godt ha kommet ut informasjon om en ny slik enhet på en utenlandsk nettside. Min kommentar var egentlig rettet til trådstarters mange spørsmål, som jeg personlig er unødvendige. Klart det er kjekt med forum, men spørsmål noen spørsmål går det ann å svare på. Dette var et det er verre å svare på, og vi ser jo hvor mange "fornuftige" svar det er kommet i tråden. Den ble opprettet i den 20.01, og 2.5 uker senere er det en som også lurer på det samme... Skjerpings! 5567769[/snapback] "Yes, my great Lord and Master"... Personlig synes jeg dette er å ta voldsomt på vei for en enkel kommentar... Endret 8. februar 2006 av moskus Lenke til kommentar
Nettulf Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Hei. Vet ikke om jeg ikke har oppfattet alt her, men PDA med VGA skjerm har jo vært tilgjengelig en god stund nå da.... Vet ihvertfall at Dell, Fujitsu Siemens, HP og Asus har slike. Sikkert flere også... Ser ut som de skjermene er på 3,7", og de koster jo noen kroner da. Tror Fujitsu Siemens Pocket LOOX 718 er en av de rimeligste, men den er ikke på lager ennå. Har VGA skjerm, blåtann, Wi-Fi og leser flere typer minnekort. Fujitsu Siemens Pocket LOOX 720 ligger på rundt 4300.- og en Dell Axim X51 624Mhz ca. 4100.- Begge disse skal være ganske så brukbare. Siemens sin har også et megapikselkamera for den som liker det... Ikke sett noen med VGA skjerm og innebygget GPS her ennå. Men man får jo GPS på minnekort eller Blåtann også da... Håper dette var til litt hjelp! MVH Nettulf Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 9. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2006 Hei. Vet ikke om jeg ikke har oppfattet alt her, men PDA med VGA skjerm har jo vært tilgjengelig en god stund nå da.... Vet ihvertfall at Dell, Fujitsu Siemens, HP og Asus har slike. Sikkert flere også... Ser ut som de skjermene er på 3,7", og de koster jo noen kroner da. Tror Fujitsu Siemens Pocket LOOX 718 er en av de rimeligste, men den er ikke på lager ennå. Har VGA skjerm, blåtann, Wi-Fi og leser flere typer minnekort. Fujitsu Siemens Pocket LOOX 720 ligger på rundt 4300.- og en Dell Axim X51 624Mhz ca. 4100.- Begge disse skal være ganske så brukbare. Siemens sin har også et megapikselkamera for den som liker det... Ikke sett noen med VGA skjerm og innebygget GPS her ennå. Men man får jo GPS på minnekort eller Blåtann også da... Håper dette var til litt hjelp! MVH Nettulf 5571605[/snapback] Jeg tenkte på noen bedre enn disse Men av de som finnes nå er det mellom HP HX4700, Dell Axim X51v og FS LOOX 720. Hvilke av disse har best skjerm og hvilken har best batterilevetid?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå