Gå til innhold

Flight Simulator i Linux-miljø?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-09-12 17:43, anarchima skrev:

Huff, Flight Simulator er jo drit uansett...

egentlig ikke. :smile:

tror det er heller vanskelig etter som fs trolig har en hel masse native win oppkald. derimot kan du prøve å dekompilere softwaren og skrive den om slik at den fungerer på pc'en din.

merk: dekompilering i norge er TILLATT OG KAN IKKE UNVIKES VED AVTALE :grin: (tror det var hassan som fisket det frem fra lovdata)

Lenke til kommentar

anarchima: Jeg spurte IKKE om hva noen synes om FS, jeg anbefaler deg å lese hva jeg spurte om. Det var et helt kurrant spørsmål jeg stilte, så hvis du ikke kan svare på det, kan du la være å slenge ut meninger som om det du mener skulle bety noe.

(Det er bedre å være en ***ot i stillhet, enn å åpne kjeften så alle skjønner det)

Takk til dere andre for seriøse svar.

Lenke til kommentar

Er nok tilbøyelig til å være enig der, det er nok sånn at det er planlagt til å utnytte win-miljø. Foresten er det ikke jeg som spiller, det er sønnen min som er FS-entusiast, og spillet kjører veldig bra på W2K-maskinen hans. Det er 2002 Profesionalutgaven han spiller, og for å få det til å kjøre godt, er man helt avhengig av de nyeste driverne til systemet, (hvis man skal kjøre med høyest oppløsning). Så det vil nok være best å skrinlegge Linux i denne sammenhengen, det har vært nok utfordring å få det til i Win-miljø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...