slowcooler Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Er det noen som vet om det er mulig å kjøre MS-FS på en Linux-maskin ved hjelp av en win-emulator? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg leste et sted at noen hadde greid å kjøre en eldre verson (98-versjonen tror jeg) med wine. Men det hadde visst gått usannsynlig treigt. Lenke til kommentar
anarchima Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Huff, Flight Simulator er jo drit uansett... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-12 17:43, anarchima skrev:Huff, Flight Simulator er jo drit uansett... egentlig ikke. :smile: tror det er heller vanskelig etter som fs trolig har en hel masse native win oppkald. derimot kan du prøve å dekompilere softwaren og skrive den om slik at den fungerer på pc'en din. merk: dekompilering i norge er TILLATT OG KAN IKKE UNVIKES VED AVTALE (tror det var hassan som fisket det frem fra lovdata) Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 anarchima: Jeg spurte IKKE om hva noen synes om FS, jeg anbefaler deg å lese hva jeg spurte om. Det var et helt kurrant spørsmål jeg stilte, så hvis du ikke kan svare på det, kan du la være å slenge ut meninger som om det du mener skulle bety noe. (Det er bedre å være en ***ot i stillhet, enn å åpne kjeften så alle skjønner det) Takk til dere andre for seriøse svar. Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 jeg vet ikke om dette er mulig , men det burde være det siden det går på veldig mange andre spill. men dette spillet krever jo litt power så å kjøre det på emulator blir kanskje ikke så veldig bra. ps: FS ruler :smile: Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Kan vel nesten banne på at MS har stappa fullt spillet med stygg kode som gir deg smekk hvis du ikke kjører win.. helst XP.. $$$ najs Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 13. september 2002 Forfatter Del Skrevet 13. september 2002 Er nok tilbøyelig til å være enig der, det er nok sånn at det er planlagt til å utnytte win-miljø. Foresten er det ikke jeg som spiller, det er sønnen min som er FS-entusiast, og spillet kjører veldig bra på W2K-maskinen hans. Det er 2002 Profesionalutgaven han spiller, og for å få det til å kjøre godt, er man helt avhengig av de nyeste driverne til systemet, (hvis man skal kjøre med høyest oppløsning). Så det vil nok være best å skrinlegge Linux i denne sammenhengen, det har vært nok utfordring å få det til i Win-miljø. Lenke til kommentar
Gopp Skrevet 15. september 2002 Del Skrevet 15. september 2002 Quote: slowcooler skrev (2002-09-12 11:49):Er det noen som vet om det er mulig å kjøre MS-FS på en Linux-maskin ved hjelp av en win-emulator? Forsøk FlightGear! http://www.flightgear.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå