inoan Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg få ikke startet Cm0102 grunnet jeg får beskjed om at det ikke er nok minne til å starte spillet! Litt rart da jeg faktisk ha 768 Mb DDR!! Har prøvd å aktivere Virtual Memory samt deaktivere den. Noen som har forslag?? Som den enorme CM fan`n jeg er så håper jeg på svar! Takk. Lenke til kommentar
Cybertec Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Hadde en kompis med samme problem. Feilen er som jeg skjønte en bug i selve spillet, han hadde også dette problemet i en eldre Nero versjon. Løsningen var så enkel som at CM ikke klarte å kjøre med mere enn 512 mb ram. Jeg vet at det høres teit ut, men om du er en like stor Cm fan som han (og jeg) så er det vel verdt det å bruke 512 mb et par måneder. I hvertfall til det nye Cm kommer. Lenke til kommentar
Klorin1 Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Har dere prøvd å laste ned siste "update" til spillet? Høres rart ut at dette ikke har vært fikset ennå hvis det med max512mb ram er tilfelle. Lenke til kommentar
Hansiball Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Et annet sted i dette forumet finner du to like poster med dette problemet. Jeg hadde samme problemet for noen uker siden. Jeg hadde 768 mb sd ram og fikk samme meldingen som du fikk. Fant ut etter å ha browset x antall cm boards at det faktisk er en bug som gjør at kombinasjonen xp/w2k og cm 01/02, ikke godtar "for mye" ram. Tro det eller ei, men da jeg tok ut en brikke på 256 så funket det igjen. Lenke til kommentar
Hansiball Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Du kan også sjekke punkt 4.8 i denne faq'en: http://community.sigames.com/1/OpenTopic?a...17&m=5061908315 :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå