Felice Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Har en Qtek 2020i som jeg synkroniserer med Outlook på PC på kontoret. Har fått opp en feilmelding som sier: attention required. Jeg har prøvd å finne ut hva som skal gjøres for å få det opp å gå igjen, men får det ikke til. Meldingen kommer opp i Active Sync. Jeg tar gjerne imot gode råd om hva som bør sjekkes/rettes slik at jeg kan synkronisere mot Outlook på nytt. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Har du installert en nyere versjon av ActiveSync? Nyeste er 4.1... Lenke til kommentar
Felice Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Ja, har testet det også...,men hjelper ikke. Har også funnet noen andre feil i data`n så blir nok til at jeg formaterer hele data`n og "starter på nytt". Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 jeg har det samme, det betyr bare at pdaen og dataen har to like data som pdaen og maskinen ikke vet hva som skal gjøres emd. koble fra og koble til igjen så får du opp en dialog der den spør hva den skal gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå