neivoll Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det er kanskje sikrere med md5, jeg har bare ikke brukt tid på å lage noe mer enn et script som virker. Du kan jo endre som du vil på det. Og værsågod Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) bare lurte.. men 1 ting til så tror jeg at jeg kan slutte å plage deg hehe.. Hvordan setter jeg inn mine egene tabeller? la oss si at jeg vill ha med et e-mail felt der.. hvordan gjør jeg det? Endret 20. januar 2006 av Neverio Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Sorry ass, men dette funker dårlig, skulle gjerne testa, men jeg klarer ikke phpmyadmin, noen plass det står screen for screen osv osv hvor man skal trykke, :$ Lenke til kommentar
Neverio Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 hei Hvis du vill teste dette litt ut kan du se her: add.php login.php admin.php Brukernavn: test passord: test der kan du jo se litt, hadde vært fint om noen vet hvordan jeg kan fikse opp i noen av feilene der.. hvis dere logger inn ser dere mer på teksten der.. Lenke til kommentar
neivoll Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 (endret) bare lurte.. men 1 ting til så tror jeg at jeg kan slutte å plage deg hehe.. Hvordan setter jeg inn mine egene tabeller? la oss si at jeg vill ha med et e-mail felt der.. hvordan gjør jeg det? 5472129[/snapback] For å sette inn egne rader i tabellen må du gå inn på strukturen i tabellen(klikk på selve navnet i menyen til høyre). Under oversikten over strukturen er det et felt du fyller inn hvor mange rader du vil sette inn og hvor du vil ha dem i tabellen. Håper jeg svarte på riktig ting nå? edit: Noe mer du lurer på så er det bare å spørre her eller sende meg PM. Endret 21. januar 2006 av anners Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå