Archangel Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Vel pc`en min ble satt sammen av en kamerat igår , alt fungerte bra utenom lydkortet, det kom litt lyd av det men da måtte man skru volumet på fult, testet det med et headset også ( der kom det ingen lyd i det hele tatt ) så det er lydkortet og ikke høytalerne det er noe galt med, og volume kontrollen i windows står også på fult, og lydkortet har de seneste driverne...er det noen som har peiling på hva som kan være galt ( utenom at kortet kanskje er f****** ) ? Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Heisan! Jeg hadde det samme problemet, jeg prøvde å koble pc`en til stereoen i stua. Plutselig ble lyden som du forklarer...grunnen var -tror jeg- at kortet kortslutta! Kjøpte nytt og lyden kom tilbake :wink: Lenke til kommentar
Ronino Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Prøv denne linken: http://www.americas.creative.com/support/k...528&Centric=109 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Har du husket å krysse av inne i programmet til creativ. Da tenker eg på cd,aux, osv Lenke til kommentar
klure Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Kan være så enkelt at du har satt det i feil utgang.. Sånn var det i alle fall til en kompis av meg... Han satte den i den digitale utgangen og da ble det kun litt lyd når han skrudde på for fullt... Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Det må nok ha vært noe galt med kortet, jeg koblet til et sb 1024 kort som ikke passet sammen med det hovedkortet jeg hadde før og det virket , kanskje jeg skulle sende kortet tilbake til psdata og spørre etter en 256mb ram brikke i stedet, uansett takk for hjelpen :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå