Athene Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg har en SE k500 som er litt over et år gammel. Det er diverse småting på den som ikke er som de skal, og nå lurer jeg på om den har fucka seg opp enda mer. Problemet er at jeg de siste gangene har hatt problemer med å kopiere bilder fra mobilen til pcn, via kabelen. I starten fungerte det helt fint hver eneste gang, ingen problemer overhodet. I desember da jeg ville kopiere over bilder, var det rundt 3 bilder som nektet å la seg overføre. Overføringa bare stoppet, og jeg fikk feilmelding. Nå prøvde jeg nettopp på nytt på en annen maskin, og her var det bare 2 av omtrent 10 bilder(for det meste nye bilder) som lot seg overføre, resten stopper i overføringa. Det ser ut som det er de samme bildene som ikke funker hele tiden, for det hjelper ikke å prøve flere ganger på samme bildet. Jeg trodde først problemet var at maskinen min ikke fungerte som den skulle, for jeg har en god del store og små problemer med den. Men når det fungerer enda værre på maskinen jeg sitter på nå, så lurer jeg på om mobilen på en eller annen måte har ødelagt bildene så de ikke lar seg overføre. Spesielt siden det er de samme bildene som stopper hver gang. Men det går jo fint an å se på bildene på mobilen... Noen som har opplevd det samem, eller har noen tips til hvordan jeg kan få overført bildene? Jeg kommer ihvertfall til å holde meg unna SonyEricson i fremtiden Lenke til kommentar
morra Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Du kan vel sende dem til en epost-adresse som MMS-melding og deretter kjøpe ny telefon eller reparere den du har. Hvis du har Djuice så bør du gjøre som mannen i Norvegia-reklamen: Vente til fredag (gratis MMS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå