metalizer Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Har en laptop som skrur seg av uten videre og som til stadighet bare plutselig begynner å hakke. Tenker det kan være noen drivere som er feil, kanskje skjerkortet mitt. Har GeForce 6600 GO 128mb skjermkort og bruker bare de driverene som fulgte med på en cd jeg fikk til laptopen da jeg kjøpte den. Prøver jeg derimot å laste ned drivere fra www.nvidia.com får jeg feilmeldingen under instalasjonen. Noen som kan si meg hva den nyeste driveren til 6600 er eller hvordan jeg får instalert den? Selv bruker jeg nå Driver verisjon: 7.7.8.1 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Du bør kanskje starte opp i Sikkermodus og så avinnstallere de gamle driverne først? Lenke til kommentar
metalizer Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Fungerte nok ikke det dessverre =/ Noen som vet om 7.7.8.1 er den nyeste driveren til Geforce 6600 GO ? Lenke til kommentar
metalizer Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Sjekk her. 5470804[/snapback] Takk for link til drivere, disse fikk jeg instalert. Dessverre for min del skrur laptopen seg fremdeles automatisk av, huff jeg får vel levere den til en liten reprasjon men gud hva det koster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå