Radhoo Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg har store problemmer med mitt nye gainward geforce 4 ti-4400 goldensample kort... Jeg la inn win xp for 5 dager siden. gikk fint å legge det inn... alt funket perfekt til igår. Da gikk alt til *******. Skjermen ble rar, mange rare, småe blåe greier på skjermen... fikk en blå skjerm der det sto at nv4_disp.dll var i en uendelig loop og det som gjorde at win xp var ustabil. Hva skal jeg gjøre? har oppgradert bios til hovedkortet... har til og med formatert c: å lagt inn win xp på nytt. har de nyeste driverne til nvidia. har brukt de driverne som fulgte med kortet. men til ingen nytte... noen som har noen tips? Jeg har ingen pci kort på pci slot nr 1. her er alt som er inne i maskina...: abit kt7a amd athlon tb 1000 mhz 384 mb ram¨ soundblaster live 5.1 pinnacle pctv pro 45 gb imb deskstar Lenke til kommentar
Ronino Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Prøv denne linken: http://forums.viaarena.com/messageview.cfm...=abit%20kt7a%20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå