Jada-jada Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Håper noen kan hjelpe, og jeg må ha dette fra punkt til punkt. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Du må forklare litt nærmere hva du vil. Vil du 1: Lage en ny kommando som du kan bruke i kommandolinje? 2: Legge til parametere til en eksistérende kommando? 3: Ingen av delene? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg skal lage en ny kommando som jeg skal bruke i kommandolinje. Takker for svar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg skal lage en ny kommando som jeg skal bruke i kommandolinje. Takker for svar 5472816[/snapback] Da kan du lage ei COM-/EXE-fil som du legger i windows\system32 . (tror jeg) Lenke til kommentar
nree Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Jepp, jeg har notepad2 kommando i kjør og i adressefeltet på explorer pga. jeg la det i system32 mappa Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 21. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2006 Jeg er grønn på dette så jeg må ha det fra punkt til punkt... Takk for svar Lenke til kommentar
miXer Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 du har fått det fra punkt til punkt! - lage kommandoen i notepad - lagre filen med endelse .bat , .cmd osv og lagre den i C:\Windows\System32 mappa di.(forutsetter at windows ligger på C:, og at du har xp. har du 2000 må du bytte du windows med winnt) - nå kan du åpne run og skrive inn filnavnet voila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå