Fozzy Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Bygget pc for første gang, kjøpte gf4200ti og skulle bruke mitt gamle lydkort.(Terratec t801)Prøver å kjøre gran prix 4 med alle finesser på og det hakker her og der. Kobler ut lydkortet og alt går glatt. Mitt spm er har lydkortet så mye å si, løser jeg problemet med et nyere lydkort? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Fozzy på 2002-09-12 12:20 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Fozzy på 2002-09-12 12:43 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Fozzy Ja du kan det men er ikke garrantert at det hjelper. Eg husker noe lingnede som du har med min gammle ibm aptiva 133 men det var i 96. Kjøpte nytt lydkort var den tiden de kom med egnelyd prossesor og spilla gikk helt fint etter på. Så er det veldig gammelt lydkortet ditt så kan det hjelpe, Men det kan og hjelpe med en driver oppdatering. Lenke til kommentar
Fozzy Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Takk for svaret! Tror lydkortet er ca 4 år, så det er ikke fryktelig gammelt. Kjørte først lyden via hovedkortet. Da hakket det i alle spill, innstalerte så terratec kortet og det ble mye bedre men ikke helt.Kjører jeg uten lydkort fungerer drt helt rått! Lenke til kommentar
Fozzy Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Takk for svaret! Tror lydkortet er ca 4 år, så det er ikke fryktelig gammelt. Kjørte først lyden via hovedkortet. Da hakket det i alle spill, innstalerte så terratec kortet og det ble mye bedre men ikke helt.Kjører jeg uten lydkort fungerer drt helt rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå