Gå til innhold

Sjekke saldo på min konto som jeg ikke disponerer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sparebanken (Hedmark)

Hverken pappa eller mamma kunne sjekke det i nettbanken..

Men burde vel ikke være noe problem om jeg har med bankkortet som leg. elns ?

Det er tross alt min konto som jeg ikke har kontroll over til jeg har blitt 18..

5469859[/snapback]

Det er fordi den står registrert på deg.

Men både du og dine foresatte kan sjekke det hvis du\dere går til banken.

Dessuten vil du kunne sjekke konto på den hvis du får deg nettbank, men uten mulighet for disponering selvsagt

Lenke til kommentar

Har også 2 kontoer. En sparekonto som jeg sparer rundt 3000 i måneden på og en lønnskonto som jeg bruker på dill. Er nå 16 og har tenkt å spare en stund, kan alltids være greit å ha senere. Jeg har gått og spurt i banken etter saldoen på kontoen min, ikke noe problem det. Må bare vise legg.

Lenke til kommentar
Har også 2 kontoer. En sparekonto som jeg sparer rundt 3000 i måneden på og en lønnskonto som jeg bruker på dill. Er nå 16 og har tenkt å spare en stund, kan alltids være greit å ha senere. Jeg har gått og spurt i banken etter saldoen på kontoen min, ikke noe problem det. Må bare vise legg.

5472912[/snapback]

Jepp, men den kontoen din er vel ikke sperret av foreldrene dine til du blir 18. Ikke det at jeg tror det er noe problem for han å få ut saldo.

Lenke til kommentar

5472912[/snapback]

Jepp, men den kontoen din er vel ikke sperret av foreldrene dine til du blir 18. Ikke det at jeg tror det er noe problem for han å få ut saldo.

5474008[/snapback]

Tror den er sperret, men er sånn post-i-butikk opplegg. Der er de ganske sløve, så det er ikke noe problem.Lønnskontoen disponerer jeg selvfølgelig selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...