tigergutten Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Skal ta opp lån, og driver å regner på hva jeg egentlig bruker penger på gjennom et helt år.. Dette har jeg satt opp til nå: Huslån Bensin Forsikring mc + innbo Forsikring bil Treningsabonnement Adsl Fasttlf Strøm Mat Mobilutgifter Noe jeg har glemt? Noe som utgjør vesentlig på lommeboka... har også regnet med nrk avgift + kommunale avgifter Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Klær ? (om det gjør noe vesentlig på lommeboka ;p) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 veiavgift evt. tv lisens Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 espennyh: joda, men det blir litt penger til overs, disse går til diverse (hvor klær, kino og annet småting blir lagt).. MrLee: veiavgift ja.. men tv lisens hadde jeg notert Takker Kom også på lånekassen selv Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Bompenger! det er sure penger det.... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Piker vin og sang? 5469590[/snapback] Jepp.. dette er en stor post på mitt budsjett.. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Skatt da? Vannavgift eller lignende tøv? Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 haddis: aha!! Det glemte jeg ja.. darkness|: joda, dyrt.. men må ligge i left-overs-kategorien ThaAndre: skatt? hehe.. ellers er vannavgift, kloakk ++ --> kommunale avgifter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå