mocozuelo Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei.Jeg spiller Harry Potter og ildbegret på PS2.Noen som kan fortelle meg hvordan jeg dreper de dyrene som spruter flammer inne labyrinten. Regner med at han fyren i hekken slippes løs når de dyrene er drept. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 aquasprutero ? ;P eller hvordan det skrives ? (OT: GJETT hvordan jeg visste det ?!! ) Lenke til kommentar
mocozuelo Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Hei.takker for svaret, men kunne du ha sagt noe mer utfyllende.Skal den formelen brukes fra siden eller bakfra etc.Slik jeg forstår det nå så skal jeg slukke disse udyrene med vannformelen. På forhånd takk. MZ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det skal det ja.. Fikk spurt lillebroren min da han kom hjem fra skolen.. et tips han ga var å slokke bålet de "varmer seg på".. Så de ikke kan heale seg der.. Lenke til kommentar
mocozuelo Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Ok.Takker deg og din lillebror.Skal prøve meg frem. MZ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 np ;p bruttern er en skikkelig harry potter pro-gamer.. bare spørr om du lurer på mer ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå