Bahamut Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei Jeg har en joystick eg gjærne vil bruke i BF2 men, jeg for får den ikke til å virke i spillet. Jeg har installert den å windows finner den men når eg spiller så er den helt død, men funker på andre spill. Det jeg ikke finner er innstillingene til joysticken, eks stille på knapper å slik... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Det er bare å gå inn på kontroll instillingene på de forskjellige kjøretøy tinga...når du velger å konfigurer knapp for "opp", trekker du bare stikka til deg istedet for å trykke på en knapp (eller bevege musa), så tar BF2 den (skal iallefall) Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Det er bare å gå inn på kontroll instillingene på de forskjellige kjøretøy tinga...når du velger å konfigurer knapp for "opp", trekker du bare stikka til deg istedet for å trykke på en knapp (eller bevege musa), så tar BF2 den (skal iallefall) 5469080[/snapback] Trodde de hadde en standar inne, slik at knappene alerede var stilt inn men jeg for prøve igjen... takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå