H.M.Kongen Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 topic sier vel det meste men jeg skal sette det modemet opp som bridge og da trenger jeg vci/vpi og det aner jeg ikke hvor står..eller hva det er for den saks skyld.. Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei. VCI og VPI har med kommunikasjonen mot sentralen å gjøre, og det er avhengig av hvilken bredbåndsleverandør du har. Jeg har Telenor, og der er innstillingene 8/35. topic sier vel det meste men jeg skal sette det modemet opp som bridge og da trenger jeg vci/vpi og det aner jeg ikke hvor står..eller hva det er for den saks skyld.. 5469062[/snapback] Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) ok,jeg har fra ngt jeg..kan det være det samme? Endret 20. januar 2006 av H.M.Kongen Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 http://www.draytek.no/ruteroppsett/vigor2600ge_internet.htm sjekk der! merk at ikke noe er garantert, men ngt skal opplyse deg om de instillingene der du bor hvis du ringer dem. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 @H.M.Kongen Ta backup av config'en til 516, da blir det dumpet en fil til PC'en. Så ser du igjennom den filen i Notepad etterpå. Der står det, jeg mener det var 1/35.. men sjekk for sikkerhets skyld. Kan være greit å ha den backupen av configen uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå