FJERNET111 Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Man skal kansje ikke vente annet fra Xbox360 fanboys som deg! 5485363[/snapback] Ja, for i det innlegget til Crockett nevnes jo Xbox360 opptil flere ganger Lenke til kommentar
genetex Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Heh, jeg synest det er mye slikt at de som har kjøpt fks. Xbox 360, sier at ps3 ikke er helt ok osv. ikke at de sier: LOll ps3 kommer alldri + den suxxor. De er liksom bare negatift ofte på andre måter. Uansett, jeg er drittlei om hvordan folk i det hele kan si hva som blir best, er best elelr vil ha best spill. Det er enda 2 konsoller som ikke er ute, mye er lovet, mye er ganske sikkert like trygt å stole på som ordene til en politiker, så til alle dere som skal diskutere hva som er best av ps3, xbox 360 on nintendo rev. Ikke gidd, dere vet ikke en dritt, dere har ingenting å si, dere vil alle ha feil på noen punkter, og dere kan sitte dere ned med ett forbaska spill, spille det til de andre konsollene er ute. End of story/discussion/tale/speak. Nei, jeg sa, ikke gidd snakk om hva som er best, dere har ikke peiling noen av dere, spess ikke jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Det du sier der har vi og alle andre sagt før deg,men det er til ingen nytte. Og det vil nok aldri komme til noen nytte hos alle heller No har eg fått min 360, og eg lener meg rolig tilbake,koser meg med denne til Revo og PS3 kommer. Eg gleder meg utrolig til å se ka begge kan prestere spillmessig. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jaja, de har jo noen måneder igjen på å bestemme seg. Syns ikke Sony har gitt ut så mye solid informasjon siden E3 akkurat. 5469288[/snapback] Noe Nintendo heller ikke har gjort.. Kanskje kontrollen, men alt i alt så vet vi mer om PS3 enn Nintendo Rev... Du sier jo alltid at Nintendo er flinke til å holde ting hemmelige.. Det har ikke falt deg inn at Sony og kanskje har gått inn for noe slikt? Og ikke kom med det ''Noe slikt har Sony aldri gjort og de kommer aldri til å gjøre det heller.'' og screenshots fra spill til Rev. har vi heller ikke sett, til tross for at Rev. skal være så enkel å utvikle spill til. Burde vært et stort ant. spill som har komt godt igang.. 5485121[/snapback] Hva har Nintendo med dette å gjøre? De skal ikke lansere konsollen til våren heller. Skjerp deg. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Man skal kansje ikke vente annet fra Xbox360 fanboys som deg! 5485363[/snapback] Ja, for i det innlegget til Crockett nevnes jo Xbox360 opptil flere ganger 5485719[/snapback] Jeg har merket meg at Crockett alltid presser på en eller annen måte sine negative meninger om PS3 i alle poster som har med PS3 og gjøre Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Man skal kansje ikke vente annet fra Xbox360 fanboys som deg! 5485363[/snapback] Ja, for i det innlegget til Crockett nevnes jo Xbox360 opptil flere ganger 5485719[/snapback] Jeg har merket meg at Crockett alltid presser på en eller annen måte sine negative meninger om PS3 i alle poster som har med PS3 og gjøre 5486447[/snapback] Men nå trenger ikke du å dra Xbox360 inn i det da Hadde du lest innlegget mitt så handlet det mer om fanboyene til sony enn det handlet om konsollen. Så det er forskjell på å hate fanboysene som støtter en konsoll, og faktisk hate konsollen, for det gjør jeg ikke, men jeg liker ikke folkene som kommer med så bastante påstander om den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå