Gå til innhold

SONY usikre ang. PS3 lansering

Anbefalte innlegg

Etter kun en enkelt dag på den offisielle japanske nettsiden ser det ut til den japanske giganten har ombestemt seg og trukket listen med de seks PS3-titlene Genji 2, Angel Rings, Monster Carnival, Everybody’s Golf 5, Gran Turismo Series og The Eye of Judgement tilbake.

Vi kunne ellers i går meddele at Sony hadde offentliggjort seks av PS3’ens titler via www.playstation.jp, men nå i morges har firmaet altså fjernet listen igjen.

Tar dette som enda et bevis på at SONY er usikre ang. når de får lansert PS3. Noen andre synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, de har jo noen måneder igjen på å bestemme seg. Syns ikke Sony har gitt ut så mye solid informasjon siden E3 akkurat.

Virker som det kan blir et sirkus ja. Håper for Sony sin skyld at de ikke tenker å lansere den før E3. Det ville vært en stor tabbe. Om de ikke har sitt eget show innen den tid da.

Lenke til kommentar
Vel det er bare rykter så det er bare å vente å se, om Sony sier seg fornøyd med en Mars lansering globalt så vil man nok få høre det. Blir for dumt å sitte og spekulere sånn.

5470533[/snapback]

Does not compute

Sony + Global = When Pigs Fly

5470711[/snapback]

Gleder meg til å se at du utdyper din kunnskap om Sonys markedsførings- og logistikk planer vedrørende Playstation 3 lanseringen, Crockett!

Lenke til kommentar
Vel det er bare rykter så det er bare å vente å se, om Sony sier seg fornøyd med en Mars lansering globalt så vil man nok få høre det. Blir for dumt å sitte og spekulere sånn.

5470533[/snapback]

Does not compute

Sony + Global = When Pigs Fly

5470711[/snapback]

Gleder meg til å se at du utdyper din kunnskap om Sonys markedsførings- og logistikk planer vedrørende Playstation 3 lanseringen, Crockett!

5470759[/snapback]

Har vi hørt noe som tilsier annet enn at Japan lanseringen kommer i Q2 og at USA kommer i Q4 da? Utdyp gjerne heller du..

Lenke til kommentar

Du trenger ikke oppfatte alle spørsmål som rettes mot deg selv som fiendtlige, Crockett. Var overhodet ikke meningen å fornærme deg på noen måte.

Jeg sa jeg gledet meg til å se deg utdype, og som du nevner i din siste post ved du når Sony lanserer PS3 både i japan og USA. Dette er for meg ny informasjon.

Lenke til kommentar

Det har jo ikke dukket opp noen ferdige eksemplarer av ps3 enda...

Ingen funksjonelle prototyper....

Ingen live gameplay demoer er vist...

Ingen lanserings dato....

Ingen spill datoer....

Ingen bilder av ferdig produkt, kontroller osv....

Jeg tror vi kan si at det antagelig er lenge til vi får se ps3 her på berget.

Lenke til kommentar
Det har jo ikke dukket opp noen ferdige eksemplarer av ps3 enda...

Ingen funksjonelle prototyper....

Ingen live gameplay demoer er vist...

Ingen lanserings dato....

Ingen spill datoer....

Ingen bilder av ferdig produkt, kontroller osv....

Jeg tror vi kan si at det antagelig er lenge til vi får se ps3 her på berget.

5478898[/snapback]

Ja det er vel egentlig som normalt :no:

Lenke til kommentar
Third Quarter

TBC Alone in the Dark XBOX360 Atari

TBC ArchLord PC Codemasters

TBC Justice League of America XBOX

TBC Snoopy Vs. The Red Baron PC Namco America

TBC Snoopy Vs. The Red Baron PS2 Namco America

TBC Snoopy Vs. The Red Baron XBOX Namco America

TBC Snoopy Vs. The Red Baron PSP Namco America

TBC Star Trek Legacy PC Bethesda Softworks

TBC Star Trek Legacy XBOX360 Bethesda Softworks

TBC Stranglehold XBOX360 Midway

TBC Stranglehold PS3 Midway

TBC The Guild 2 PC JoWooD

kan dette virkelig være bekreftelsen på lanseringen av ps3 i Europa? link under

http://www.eurogamer.net/releases.php

Lenke til kommentar
Third Quarter

TBC Alone in the Dark XBOX360 Atari

TBC ArchLord PC Codemasters

TBC Justice League of America XBOX

TBC Snoopy Vs. The Red Baron PC Namco America

TBC Snoopy Vs. The Red Baron PS2 Namco America

TBC Snoopy Vs. The Red Baron XBOX Namco America

TBC Snoopy Vs. The Red Baron PSP Namco America

TBC Star Trek Legacy PC Bethesda Softworks

TBC Star Trek Legacy XBOX360 Bethesda Softworks

TBC Stranglehold XBOX360 Midway

TBC Stranglehold PS3 Midway

TBC The Guild 2 PC JoWooD

kan dette virkelig være bekreftelsen på lanseringen av ps3 i Europa? link under

http://www.eurogamer.net/releases.php

5481669[/snapback]

En tittel som er To Be Confirmed hos Eurogamer?

"To Be Confirmed" sier ikke det det meste?

Litt av noen bekreftelser du kommer med.

Lenke til kommentar
Jaja, de har jo noen måneder igjen på å bestemme seg. Syns ikke Sony har gitt ut så mye solid informasjon siden E3 akkurat.

5469288[/snapback]

Noe Nintendo heller ikke har gjort.. Kanskje kontrollen, men alt i alt så vet vi mer om PS3 enn Nintendo Rev... Du sier jo alltid at Nintendo er flinke til å holde ting hemmelige.. Det har ikke falt deg inn at Sony og kanskje har gått inn for noe slikt? Og ikke kom med det ''Noe slikt har Sony aldri gjort og de kommer aldri til å gjøre det heller.'' og screenshots fra spill til Rev. har vi heller ikke sett, til tross for at Rev. skal være så enkel å utvikle spill til. Burde vært et stort ant. spill som har komt godt igang..

Lenke til kommentar

5469288[/snapback]

Noe Nintendo heller ikke har gjort.. Kanskje kontrollen, men alt i alt så vet vi mer om PS3 enn Nintendo Rev... Du sier jo alltid at Nintendo er flinke til å holde ting hemmelige.. Det har ikke falt deg inn at Sony og kanskje har gått inn for noe slikt? Og ikke kom med det ''Noe slikt har Sony aldri gjort og de kommer aldri til å gjøre det heller.'' og screenshots fra spill til Rev. har vi heller ikke sett, til tross for at Rev. skal være så enkel å utvikle spill til. Burde vært et stort ant. spill som har komt godt igang..

5485121[/snapback]

Nå er det heller ingen som har komt med så bastante påstander om revolution som det har kommet fra sony leiren da. Sony Fanboys vet visst utrolig mye om konsollen selv om folk flest ser ikke ut til å vite så grådig mye om det. Det vi vet om revolution derimot er at det kommer til å bli noe helt annerledes enn hva Sony gjør, og at vi vet at det ikke er maskinkraft som er det viktigste for nintendo, derfor er interessen og folks tiltro til potensialet i Nintendo større enn hos Sony. Vi vil se noe nytt også, derfor er jeg interessert i Revolution. Men har ikke sett så mange som kommer med bastante påstander om Revolution.

Derimot "PS3 kommer til å knuse alle", "PS3 er mye kraftigere derfor er den bedre enn alle andre". Slike påstander blir vi oversvømt av.

For meg virker som det er en mye mer realistisk gjeng som venter på Revolution enn de som sitter og venter på at PS3 skal gi verden mulighet til å kommunisere med andre galakser.

Lenke til kommentar
Jeg tror Sony og PS3 er i litt trøbbel...Sony er foresten for første gang på mange mange år i økonomisk trøbbel og skal for første gang i historien si opp folk i Japan eller Kina...husker ikke hvilke.

5469912[/snapback]

Jepp, sies at det bare var spill delen til Sony som kom ut med blå tall i fjor :)

Lenke til kommentar

5469288[/snapback]

5485121[/snapback]

Nå er det heller ingen som har komt med så bastante påstander om revolution som det har kommet fra sony leiren da. Sony Fanboys vet visst utrolig mye om konsollen selv om folk flest ser ikke ut til å vite så grådig mye om det. Det vi vet om revolution derimot er at det kommer til å bli noe helt annerledes enn hva Sony gjør, og at vi vet at det ikke er maskinkraft som er det viktigste for nintendo, derfor er interessen og folks tiltro til potensialet i Nintendo større enn hos Sony. Vi vil se noe nytt også, derfor er jeg interessert i Revolution. Men har ikke sett så mange som kommer med bastante påstander om Revolution.

Derimot "PS3 kommer til å knuse alle", "PS3 er mye kraftigere derfor er den bedre enn alle andre". Slike påstander blir vi oversvømt av.

For meg virker som det er en mye mer realistisk gjeng som venter på Revolution enn de som sitter og venter på at PS3 skal gi verden mulighet til å kommunisere med andre galakser.

5485296[/snapback]

Man skal kansje ikke vente annet fra Xbox360 fanboys som deg! :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...