Msport Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Der kom det jeg har ventet lenge på!Hvor har du kjøpt den reima? 5485434[/snapback] har lurt på slik reim selv! hvor, og passer de til D70? 5485489[/snapback] Tipper det er her på E-Bay Edit: BMP var raskere en meg, han tok meg mens jeg pratet i telefon Endret 23. januar 2006 av Msport Lenke til kommentar
Vlad Tepes Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 har virkelig lyst på en belg til mitt sigma 150mm og D70 ..hehe Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Ingen her i Norge som selger den? Også tilbake til det underste bilde... noen som har noe info om den?? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Der kom det jeg har ventet lenge på!Hvor har du kjøpt den reima? 5485434[/snapback] har lurt på slik reim selv! hvor, og passer de til D70? 5485489[/snapback] Tipper det er her på E-Bay Edit: BMP var raskere en meg, han tok meg mens jeg pratet i telefon 5485779[/snapback] Ja, skyld på telefonen...............jeg spiste middag............... Ingen her i Norge som selger den?Også tilbake til det underste bilde... noen som har noe info om den?? 5485863[/snapback] Hva mener du med det underste bildet? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Her er et par ting............ 5485270[/snapback] Vet du om noen Norske foretninger som selger denne reima?? Tilbake til det bilde under... Info om den? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Nei! Jeg har ikke peiling desverre. Men da tror jeg det ville blitt snakk om helt andre priser også. Ser jo at den sendes fra shanghai i China, kansje noen her som vil importere til Norge? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Hadde vært kjekt om noen i Norge hadde solgt den reima! Skrik ut de som vet noe Noen som kan fortelle meg noe om dingsen på bilde jeg la med?? Hva den brukes den til, fordeler, bakdeler, hvor man kjøper etc.? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 samme funksjon som mellomringer. Mer Macro/zoom Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Er dette bra og bruke på min kommende 105 mm macro? bare spør Bra steder og se på pris? Lenke til kommentar
modin Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hadde vært kjekt om noen i Norge hadde solgt den reima! Skrik ut de som vet noe Er ikke noe problem å kjøpe gjennom E-bay bruker du Pay-pal er det like sikkert som alle norske nettsteder. Den reimen er jo såpass billig at du slipper Momsen. Endret 23. januar 2006 av modin Lenke til kommentar
cmi Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 men har ikke creditt kort Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Ja, så en hadde lagd til et canon kamera, tenkte jeg skulle lage til NIkon D50, vet ikke om det er fra før, men her er det mulighet for alle som har forslag til hva man bør ha i baggen/sekken når man har et Nikon D505469022[/snapback] Vidvinkel (zoom er rimeligst) Sigma 10-20/12-24, Tokina 12-24, Nikon hvis man er rik. Lyssterk fastoptikk i "normal" til kort tele området. Sigma 30/1.4, Nikon 35/2, Nikon 50/1.8 eller 50/1.4, Nikon 85/1.8 (eller 1.4 hvis man er rik/gal(som meg)). Makroobjektiv Sigma/Tamron rundt 100mm eller Nikon 60mm? Telezoom: Hvis man bare tar bilder av motiver som står still og i godt lys så klarer vel de fleste av 70-2/300 type linsene seg brukbart? Skal du ta sportsbilder og særlig i dårlig lys blir det vanskeligere, for ikke å si dyrere. Her er vel Sigma 70-200 f2.8 HSM (kan fåes til bra priser brukt) eller Nikon sine 70/80-200 f2.8 objektiver gode men dyre valg. Blitz, jeg bruker nesten aldri blitz, så er litt vankselig å anbefale noe. Stativ. Et godt stødig stativ (3-4 bens) er et must. Ellers er jeg varm tilhenger av monopod når man bruker teleobjektiv på bevegelige mål. Fjernkontroll er greit å ha. En god skulderrem og en enhåndsrem. Har to bagger, en Loewepro photo-trekker (stor, god plass, men tung) og en liten Loewepro micro-trekker som jeg bruker til daglig. Ble litt for mye pes å lage linker til alt dette, det er vel kanske derfor vi har produktguiden til akam? Håkon Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Er dette bra og bruke på min kommende 105 mm macro? bare spør Bra steder og se på pris? 5487120[/snapback] Den er det beste ekstrautstyr din kommende 105mm kan be om, det ultimate ekstrautstyret til makro. Med en (og 105mm) vil du virkelig oppnå makro . haakonts: Er du rik, gal eller begge deler. Jeg er desverre bare det siste Endret 24. januar 2006 av PMnormal Lenke til kommentar
cmi Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Er dette bra og bruke på min kommende 105 mm macro? bare spør Bra steder og se på pris? 5487120[/snapback] Den er det beste ekstrautstyr din kommende 105mm kan be om, det ultimate ekstrautstyret til makro. Med en (og 105mm) vil du virkelig oppnå makro . haakonts: Er du rik, gal eller begge deler. Jeg er desverre bare det siste 5488408[/snapback] Hvor kan man køpe denne? noen spesielle dere anbefaler?? pris? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Gå inn på en hvilken som helst fotosjappe (ikke data-netshop) og søk etter belg. Lømork, FotoVideo, Fotohuset etc. Tror ikke det svarer seg å kjøpe så spesialisert utstyr hos mpx eller komplett, eller i norske nettbutikker i det hele tatt. Beveg deg ut i den skumle verden der ute, og besøk en skikkelig fotobutikk. Der finnes det noen som kan sjekke katalogene for priser. Alle seriøse fotobutikker kan tilby det. Av og til er det lurt å forlate pc'en for å se på verden utenfor. Det er ikke alt som er billigere på nettet, og hvilken grunn er det da til å kjøpe det fra en nettbutikk? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Helt enig! stikker en tur ut med kompisen min når han kommer fra skolen Takk for gode råd! (kommer nok mer jeg lurer på ) er kansje litt over ivrig her inne Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Nei da, det er du neppe. Det er lov å spørre, og andre kan ha bruk for informasjonen også Lenke til kommentar
cmi Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Søkte veldig kjapt nå og fant en, men har en følelse av at det fins mange forskjellige... http://www.exposervice.no/index.php?page=Macro+Belg Denne fant jeg Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 I tillegg vet jeg Novoflex har norsk importør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå