Gå til innhold

LCD-tv Acer AT3705-MGW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikler på denne selv. Har planer om å bestille en 37" LCD-TV før helgen. Det står mellom Philips 37PF5320 og Acer AT3705-MGW.

Acer-en frister skikkelig, men er litt usikker på om kontrasten og responstiden kan ødelegge det hele.

Noen tips?

5604619[/snapback]

Som jeg har nevnt tidligere så skremmer ikke kontrastnivået meg, men responstiden på 16ms er jeg mer bekymret for. Alt annet er jo bare supert! De klarer ikke levere denne før i Mars etter hva jeg har skjønt...

Lenke til kommentar
:ermm: Ingen kommentarer??

5473627[/snapback]

Hei!

Jeg synes absolutt at denne ser spennende ut. Lurer også på om det er noen som har erfaring. Sånn pris/ytelses messig vurderer jeg denne opp mot en Philips 37PF5320, som akkurat nå er et par tusen billigere. Etter det jeg kan forstå er det ingen ting i veien med denne Acer'en og så har den jo 1920X1024.

Jeg kunne også godt tenke meg at noen med erfaring uttalte seg! :blush:

5474926[/snapback]

Disse to er også meget aktuelle for min del. Jeg er ute etter "value for money", så da bør vel begge passe meg. Noen anbefalinger?

Lenke til kommentar

Har akkurat fått dette dyret av en TV i posten (ACER AT3705MGW) og den er rett og slett fantastisk. Antall funksjoner, innganger og utganger er revolusjonerende og setter forhåpentligvis en ny standard innen billig LCD-TV.

Til de som er skeptiske til TV'en vil jeg gjerne avkrefte enhver frykt for dårlig kvalitet på noen av funksjonene. Panelet leverer et fint og detaljert bilde - dette er sammenlignet med Philips 37PF7320 og 5320, JVC og Thomson's 37" LCD'er. Jeg vurderte tidligere begge disse Philipsene, men etter å ha sett Acer'en forandret jeg mening sporenstreks. Oppløsning når tilkoblet høy-oppløsningsmedium (som PC) er fantastisk. Den leverer krystallklart 1920x1080.

Det som gjør TV'en så spesielt bra er at jeg ikke finner noen negativer med den. Det skal sies at panelet er ikke av 30.000kr-klassen, men absolutt konkurransedyktig innen LCD under 20.000,- Det er ingen ghosting, kanalene skifter lynraskt, fint design, og kontrastforholdet på 800:1 er ikke noe dårligere enn noen av de andre LCD-TV'ene jeg har sett på tidligere (Philipser, JVC, Thomson).

Jeg fikk beskjed om at TV'en ikke kunne leveres i Mars, men allikevel kom det en hentelapp fra "databutikken" seilende inn i postkassen tidlig i februar.

Har hatt TV'en i 2-3 uker nå og er storfornøyd. Glad jeg droppa Philipsene med det fantastisk lave antallet utganger og innganger. I tillegg gjør media gatewayen det til mye mer enn en TV - du kan browse på PC'en din trådløst fra TV'en!

Anbefaler denne på det sterkeste.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...