Bogge Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hei! Jeg har en Behringer UB502, jeg hadde tenkt å koble pcen til denne mixeren og deretter koble den til effektforsterkeren. Men på mixeren er d mange plugger osv, så jeg tørr nesten ikke prøve meg frem hvis noe skulle gå galt. Slik skal koblingen se ut: pcen(jack plugg) ----> mixer (http://www.behringer.com//UB502/UB-502_tv.jpg), her ser du alle koblingene på den -----> Effektforsterker (rca plugger left/rigth. Er det noe her som vet hvordan jeg skal koble kabelen fra pcen til mixere og fra mixeren videre til effektforsterkeren? mvh Bjørn Aage! Lenke til kommentar
Knottpøbeln Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jada. Enkelt! Først.. Regner med du har minijack fra PC'en? Hva har du i andre enden da? To stk monojack, eller to stk phono? Spiller ingen rolle, annet enn hvor du må plugge de, og det trodde jeg nesten var selvforklarende. Monojack går i Line In 2/3 eller 4/5... Fritt valg! Phono må i Tape In. Bruker du Line In ser du kanskje at denne har egen volum og pan-kontroll, i tillegg til mastervolumet? Bruker du Tape In ser du kanskje den knappen som sier Tape To Mix? Trykk inn den. Så... Ser du Main Out? To Jackplugger her, med tilhørende kabler her, og passende plugg i effektforsterkeren. Ferdig! Lenke til kommentar
Bogge Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 derja, nu kom det lyd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Knottpøbeln Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ingen årsak!! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå