Gå til innhold

Er qtek 9000 (jasjar) en PDA å anbefale?

soccet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har prøvd en slik tlf?  Er den verdt det den koster?

Takker for alle svar.

:D

5468952[/snapback]

Hei du.

Jeg har kjøpt meg en Imate JasJar (QTEK 9000) og jeg er veldig fornøyd med den. Sant som han over sier, den er stor og dyr, å sammenligne den med 9100 blir litt feil. Skjermen til 9000 er mye bedre enn 9100 og det har jo litt å si om man skal bruke den mye.

Jeg bruker den både til jobb og privat, det er ett morsomt leketøy, men den er sabla dyr.

Men jeg kan trygt anbefale en JasJar/QTEK 9000 .

PS. om du kjøper JasJar i stedetfor QTEK så får du sammtidig tilgnag til en exchange server.

Lenke til kommentar
Skjermen til 9000 er mye bedre enn 9100 og det har jo litt å si om man skal bruke den mye.

5469935[/snapback]

Om skjermen på 9000 er så mye bedre vet jeg ikke, men den er iallfall større... ;)

5469988[/snapback]

??? Vet du egentlig hva du prater om? 9100 kommer med QVGA og 9000 kommer med VGA. Det er ganske stor forskjell på de 2. Sett din pda ved siden av en VGA så ser du stor forskjell.

Lenke til kommentar
? Vet du egentlig hva du prater om?

5471100[/snapback]

Javel...? :roll:

9100 kommer med QVGA og 9000 kommer med VGA. Det er ganske stor forskjell på de 2. Sett din pda ved siden av en VGA så ser du stor forskjell.

Jeg har sett 9000 og 9100 side ved side og synes ikke at det verdt å betale den prisen for QVGA.

Lenke til kommentar
? Vet du egentlig hva du prater om?

5471100[/snapback]

Javel...? :roll:

9100 kommer med QVGA og 9000 kommer med VGA. Det er ganske stor forskjell på de 2. Sett din pda ved siden av en VGA så ser du stor forskjell.

Jeg har sett 9000 og 9100 side ved side og synes ikke at det verdt å betale den prisen for QVGA.

5471612[/snapback]

Hei du.

Jeg har ikke sett de ved siden av hverandre som du har gjort. Det er muligens du har helt rett og jeg er enig med deg at det er for mye penger å betale for en mobil.

Men du ang. skjermen, jeg våger å tro at den 9000 du så ikke hadde tweaket oppsettet sitt på skjermen, for med OzVGA sitt program så blir skjermen helt rå.

Men dette blir som diskuterer baken på ei dame, noe liker den stor andre liker den snerten. :-)

Lenke til kommentar
Men du ang. skjermen, jeg våger å tro at den 9000 du så ikke hadde tweaket oppsettet sitt på skjermen, for med OzVGA sitt program så blir skjermen helt rå.

5473736[/snapback]

Det er helt korrekt, jeg har ikke brukt "OzVGA" ettersom jeg prøvde begge i butikken. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...