Filosofi Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Noen som kan gi meg svar på dette... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Kommer jo ann på hovedkort og alt det der det da. Hvis du har 440BX så skal det somregel gå bra! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Skjønte ikke den, er det en prosessor på 2,4GHz? i så fall ja, den vil overklokke hvis det ikke er en dell, hp osv. er det en pentium2 400 mHz så funker det med et bx kort. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvis det er en Pentium II så er den eneste måten å øke FSB. Men regner med det ikke er noen AGP/PCI-lås på hovedkortet, så det er sjelden mye å gå på. Selv har jeg en Pentium II 333 MHz stående, men den er en av de tidligere modellene med variabel multiplikator, den kjører fint på 412 MHz. Prøvde 448 MHz men da sa det stopp, antageligvis p.g.a L2-cachen. Siden L2-cachen er ekstern på Pentium II, så har den også begrensninger på hvor høyt den kan klokkes. Lenke til kommentar
Filosofi Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Men isåfall er det noen som kan gi meg en liten guide til hvordan jeg skal gjøre dette? Er ikke så enormt einstein på dissa P2 prosessorene Takker... Endret 24. januar 2006 av q_w_e_r_t_y Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå