int20h Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Apple forventer ikke å kunne møte etterspørselen når selskapet lanserer sine første Intel-baserte bærbare maskiner i februar. Les mer Lenke til kommentar
kvalvik Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Fryktet nettopp det... Ser ut som om andre PC-leverandører sliter med å få maskiner ut før i mars. Men den som venter på noe godt? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Hva skyldes egentlig leveringsproblemene? At Apple ikke har fyllt opp kanalene med varer? Eller at de ikke har produsert nok i utgangspunktet før lanseringen? Hvis det er sistnevnte; kan det skyldes leveringsproblemer fra noen av underleverandørene til Apple? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) klassisk apple det der. er nesten sånn at en kan lure på om den gjør det på denne måten for å skape blest om produktene. "dem klarer ikke å møte etterspørselen, altså er det ett produkt alle vil ha! da må jo jeg også kjøpe det!". bæææ... Endret 20. januar 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
subsequent Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg mente og lese et sted at Intel har problemer med og lever nok Core prossesorer. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 hmm, når du nevner det så har det vært snakk om intel problemer, men da generellt angående brikkesett... Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 klassisk apple det der. er nesten sånn at en kan lure på om den gjør det på denne måten for å skape blest om produktene. "dem klarer ikke å møte etterspørselen, altså er det ett produkt alle vil ha! da må jo jeg også kjøpe det!". bæææ... 5469088[/snapback] Uhyggelig likt situasjonen omkring en viss hvit boks til et visst annet stort amerikansk selskap.. Lenke til kommentar
rsidny Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Mulig det er et veldig dumt spørsmål, men jeg spør likevel. Kan man nå kjøre windows på en mac-maskin når den nå får en Intel cpu? Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Mulig det er et veldig dumt spørsmål, men jeg spør likevel. Kan man nå kjøre windows på en mac-maskin når den nå får en Intel cpu? 5469413[/snapback] Så snart folk finner en workaround som gjør at Windows XP fungerer med EFI, så skal det være mulig. Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Mulig det er et veldig dumt spørsmål, men jeg spør likevel. Kan man nå kjøre windows på en mac-maskin når den nå får en Intel cpu? 5469413[/snapback] Så snart folk finner en workaround som gjør at Windows XP fungerer med EFI, så skal det være mulig. 5469454[/snapback] Men Windows Vista vil støtte EFI, så den kan man bruke og Apple har sakt de ikke vil gjøre noe for å hindre folk i å bruke windows på macene. Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 jeg har ikke behov for å kjøre windows på en mac,, men å kjøre mac'os på en pc det har jeg lyst å prøve. noen som har peiling på mulighetene for at det kan komme til å gå på sikt ? tenker ikke på noe mounte / vm greier men å installere mac'os på en pc, gjærne med en luguber løsning fra en luguber gruppe, Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 jeg har ikke behov for å kjøre windows på en mac,, men å kjøre mac'os på en pc det har jeg lyst å prøve. noen som har peiling på mulighetene for at det kan komme til å gå på sikt ? tenker ikke på noe mounte / vm greier men å installere mac'os på en pc, gjærne med en luguber løsning fra en luguber gruppe, 5470608[/snapback] Det er mulig, men ulovlig. Finnes mange tråder om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=521927 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg synest at Mac virker spennende. Jeg får prøve det om jeg får muligheten en gang. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Hvis OS X blir cracket slik at det kan kjøres brukbart på en "vanlig" pc, så sier jeg bare dualboot inntil mac får alle spillene jeg ønsker meg.. ^^ Windows som kjører bra på en mac vil også kunne gi muligheten for dualboot for å spille CS når jeg måtte ønske det.... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 og siden apple er primært i biz for å selge hardware, så er det win-win for dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå