NaiN Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg fikk kjøpt meg Olympus C-220 Zoom i går, og det virket som et supert kamera helt til i dag tidlig. Jeg gikk ut for å ta noen bilder, men prøver jeg å zoome så forsvinner bilde til svart, samme gjelder øvrige funkskjoner. Det jeg lurer på er om jeg bare må ta straka vegen til butikken eller om det er noen funkskjoner som kan sliter? *selvmotsigende* Takk på forhånd! mvh. NaiN Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Høres ut som oppbrukt batteri. Bruk at LCD som søker trekker mer strøm. Når LCD går i sort pga tomt batteri, vil både grønn og orange LED blinke for å vise at batteriet er oppbrukt. Vær obs på at batteriindikator ikke viser korrekt ved alkaliske 1.5 V batterier, men vil gjøre det for NiHM 1.2 V. Lenke til kommentar
NaiN Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Tusen Takk! Jeg kjøpte ikke med lader, noe som var rimlig dumt, men men. Takk for et utrolig hurtig svar! Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Fulgte det ikke med lader? Da jeg kjøpte min C-220 for ca 1 mnd siden fulgte det med en original Olympus-lader og 4 oppladbare batterier. I tillegg lå det 2 alkaliske i kamera-esken. Mulig forskjellige forhandlere selger ulike "pakker", men dette har betydning for prisen. Jeg ville sjekket dette med min forhandler. Lenke til kommentar
NaiN Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Nei, det var ikke med noen lader. Det som fulgte med var to var 2 Panasonic LR6.aa alkaniske... Må vel ha oppladbare batterier oxo.. Eneste som forundret meg var levetiden på batteriene... Kjøpte det i går ved 5 tiden og det var tomt senere på kvelden..:sad: [ Denne Melding var redigert av: NaiN på 2002-09-12 16:17 ] Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 13. september 2002 Del Skrevet 13. september 2002 Dersom du brukte displayet som søker kan nok dette være tilfelle, ja. Mine varte mye lengre, men jeg brukte nesten utelukkende optisk søker. Når batteriene blir svakere bruker også kamera irriterende lang tid på å lade opp blitzen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå