Fixit Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Har kjøpt meg noen supre aktive høyttalere gjennom jobben som jeg virkelig gledet meg til å teste, men når jeg kobler de opp får jeg masse støy på lyden. Det som er pussig er at den forsvinner når jeg trekker ut strømkabelen til pc'n. Vil det si at jeg får forstyrrelser via strømnettet? Noen som har forslag på løsninger?? Lenke til kommentar
knut Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Dette høres ut som det typiske jordingsproblemet. Om både høyttalerene og PC'en har jordet stikkontakt vil du møte på slike problemer. Du kan da enten velge å bruke en ujordet kontakt på høyttalerene, eventuelt på PC-en for å unngå dette. Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Dette høres ut som det typiske jordingsproblemet. Om både høyttalerene og PC'en har jordet stikkontakt vil du møte på slike problemer. Du kan da enten velge å bruke en ujordet kontakt på høyttalerene, eventuelt på PC-en for å unngå dette. 5468640[/snapback] Vil dette si at jeg bør skaffe meg en ujordet pad og koble høyttalerene til? Kan jeg i så fall bruke den samme paden til pc'n? Lenke til kommentar
knut Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Ville hatt PC'en på jordet kontakt egentlig, så ja du bør da kjøpe en ujordet pad som du kobler til høyttalerene dine. Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Ville hatt PC'en på jordet kontakt egentlig, så ja du bør da kjøpe en ujordet pad som du kobler til høyttalerene dine. 5468670[/snapback] ok, da skal jeg teste det, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 Ville hatt PC'en på jordet kontakt egentlig, så ja du bør da kjøpe en ujordet pad som du kobler til høyttalerene dine. 5468670[/snapback] ok, da skal jeg teste det, takk for hjelpen! 5468677[/snapback] Koblet ut jorda på en gammel pad og da ble det jammen bra!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå