Gå til innhold

Autoupdate av WinXP, et problem for NIS2006?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg merker av for "Last ned oppdateringer, men la meg velge når de skal innstaleres" (Windows Update) Får jeg sånn melding her (NIS).. Trykker jeg på "Fiks Nå" går det tilbake til Last ned og Innstaler Automatisk... Hvorfor må det være sånn a? Vet noen hvor innstillingene til dette ligger?

post-77303-1138111871_thumb.jpg

Endret av Lar5
Lenke til kommentar

Norton er falsk trygghet og skaper mere bugs og problemer og CPU-bruk enn spyware ofte selv gjør. Kvitt deg med Norton, ta deg 30 minutter med litt nettsøk og nettlesning for å lære deg hvordan du virkelig beskytter deg.

Men ja, det er sikrere, bedre og mindre ressurskrevende og skru av automatisk oppdatering av Windows alltid, sålenge du husker å selv gå innom microsoft.windowsupdate.com en gang i uka ca. samme gjelder B-I-T-S som er en prosess som brukes av automatisk oppdatering, den er usikker og bruker båndbredde.

Men, allikevel, Norton bruker mere CPU-tid enn det meste, og skaper et hav av komplikasjoner og kompabilitetsproblemer med andre programmer som er legitime. Hvis du tror Norton har til hensikt å garantere din sikkerhet må du tro om igjen, de er ute etter å tjene penger på deg, og for å fortsatt tjene penger på deg må du få spyware/virus innimellom.

Her snakker vi om et selskap som tar seg rettigheter til å legge seg overalt på maskina di i registeret, mapper, nede ved klokka, og sprette opp sin egen splash-logo ved windows-oppstart for å være sikker på at hvis du har gjester på besøk så ser de at du bruker det "anerkjente" Norton slik at de også blir fristet til å prøve/kjøpe det når de kommer hjem til sin egen virusinfiserte maskin. Er det ikke det alle spyware som man prøver å bli kvitt gjør da, dvs overhyppig reklamere for seg selv?

Endret av Mr.Locke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...