Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

bluescreen OG restarter


Anbefalte innlegg

PC'n min har blitt litt merkelig i det siste. Den får en blåskjerm og så restarter den. Slo av at den skulle restarte hvis den fikk bluescreen, men den restarter for det. Ergo, så kan jeg ikke lese det som står på skjermen. I event vieweren står det jo ikke akkurat hva som er feilen da. Noen som har vært borte i dette før?

Tenkte jeg skulle kjøre en minnetest, men har kanskje en mistanke om at det er en USB enhet som forårsaker dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor kan du ikke lese det som står på skjermen?

 

Det står som oftes hvilken fil som forårsaker blåskjerm.

5468584[/snapback]

 

 

Som jeg skriver over, når jeg har skrudd AV at den skal restarte når den får bluescreen, så restarter den for det. Ergo, jeg rekker ikke å lese det som står på bluescreenen :(

Lenke til kommentar

oja du rekker ikke d...ehmmmm

 

men klarer du å starte opp i safe mode?? Hvis ja, så still system tilbake til par dager. Eller kjør en reperasjon av windows. Avinstaller en driver så start opp vanlig,funker ikke så avinstaller flere...gjør det til du kommer inni windows. Hjelper det ikke avinstaller nye programmer og andre ting som du har lagt inn nylig.

Lenke til kommentar
oja du rekker ikke d...ehmmmm

 

men klarer du å starte opp i safe mode?? Hvis ja, så still system tilbake til par dager. Eller kjør en reperasjon av windows. Avinstaller en driver så start opp vanlig,funker ikke så avinstaller flere...gjør det til du kommer inni windows. Hjelper det ikke avinstaller nye programmer og andre ting som du har lagt inn nylig.

5469001[/snapback]

 

 

Jeg rekker ikke å lese feilmeldingen nei. Får startet opp windows XP og alt virker tilsynelatende OK. Men plutselig kommer blåskjermen. Kan skje etter 5 min eller 4 timer. Merkelig greier at den rebooter, når jeg har fortalt den at den ikke skal gjøre det, når den får bluescreen :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...