Andrivio Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 har nå fått IGJEN noe med at system-filen mangler. så da må jeg igjen overføre en backup-fil fra repair mappen og inn dit den skal. så kommer problemet, det var ikke jeg som gjorde dette sist. så nå sliter jeg siden jeg må få ordnet dette snarest. er alene nå. noen her som vet hvordan jeg skal gå fram i dos for å få overført filen fra repair mappen og dit den skal? kanskje litt dårlig forklart, men håper dere forstod problemet. takker for alle svar Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 om du vet filnavn og plassering så blir det vel ikke verre enn copy d:\backup\*.xxx c:\windows\repair\ for eksempel.. du ser vel tegninga håper jeg Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 prøvde: copy c:\windows\repair\system c:\windows\system32\config men finner ikke angitt fil. =( gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Fungerer helt fint med meg. Kan hende du må slette system filen som liger i config mappa først Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 (endret) æsj, hva skal jeg skrive da da?? fant det ut.. delete c:\windows\system32\config\system men får ikke kopiert over filen enda =/ Endret 20. januar 2006 av Andrivio Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 20. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2006 hva er kommandoen for å overføre en mappe fra c: til d: ? fikk beskjeden at jokertegn ikke støttes.. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 xcopy kan gjøre dette. Lenke til kommentar
kOyzerz Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 Hjelp!! Jeg prøver å kopiere en en fil fra skrivebordet til Documents and Settings med hjelp av en .bat fil men får det ikke til. Slik ser det ut det som jeg har gjort: Copy Filename*.* C:\Documents and Settings Jeg klarer og kopiere filer til mapper som ikke har mellomrom i seg, det er bare de som har dette jeg sliter med. Kan noen hjelpe meg Lenke til kommentar
miXer Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 sett C:\Documents and Settings i anførselstegn, altså: "C:\Documents and Settings" Lenke til kommentar
kOyzerz Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det funka, takk for hjelpen!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå