Gå til innhold

funker paa 1,2ghz, error og restart paa 2ghz

Drakon

Anbefalte innlegg

Har et abit NF7 hovedkort og en AMD Sempron 3000+ Socket-A prosessor. I jula gjorde jeg noe som jeg trodde var smart, men ikke var saa smart alikevell. Jeg flytta hardiskene mine over til en annen pc med et annet hovedkortet uten aa installere noen nye drivere. Det saa ut til aa funke paa starten, men naar jeg flyttet hardiskene tilbake til det originale hovedkortet mitt, kom det endel problemer her og der. Et av de stoerste og mest plagsomme problemene er at naar jeg setter cpu speeden paa 2ghz og skal kjoere et spill, kommer det en blaaskjerm i et kort oeyeblikk og saa restarter pcen... tenker at det maa vaere noe med varmen, men vil gjaerne vite alle andre muligheter for at dette skjer. Paa den ene feilmeldingen kom det opp at det var `Error writing to memory` eller noe slikt. har akkurat installert windows paa min nye harddisk naa, trodde noen av problemene fra den gamle hardisken som ble koblet opp til to forskjellige hovedkort skulle forsvinne men det virker som om noen av problemene henger igjen. Naa legger jeg meg etter mange timer med mekking paa pc, haaper paa noen svar til da. og saa maa jeg jo sette tastaturet til norsk saa slepper jeg alle disse aaene :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...